Naar Japan voor een paar weken!

Mochten jullie interesse hebben in fotos die ik heb gemaakt tijdens mijn reis door Japan, stuur me dan ff een PM dan geef ik je het wachtwoord door (de website staat ook hier op de site vermeld maar ik heb er nu een wachtwoord opgezet…)

Hoi eenelfje!

Ik ben wel erg benieuwd naar je Japan foto’s, maar kun je er misschien een paar in een album op je profiel op weredwijzer zetten? Je kunt een fotoalbum aanmaken via je profiel hier (klik op je naam rechtsboven).

Groetjes,
Maartje

Je kan mijn Japan foto’s bekijken op

www.photobucket.com
Usernaam: vierelfjes
password: sanda

25 Euro per nacht?Ik heb eventjes op hostelworld gekeken en kon plaatsen vinden vanaf 15 Euro per nacht,heb jij dan bewust voor een hogere prijsklasse gekozen of heb jij gewoon niet goed gezocht?

Ow ja je hebt gelijk m’n hostels waren zelfs goedkoper …EUR 19 ongeveer.

(Ik boek altijd liever een 4 pers dorm dan een 8 pers. als die keuze er is …das meestal 1 of 2 euro meer maar iets rustiger) Maar je hebt gelijk mijn hostels waren dus zelfs nog goedkoper. In Tokyo heb ik de keren dat ik er was in totaal in 3 verschillende hostels geslapen waarvan er 1 mijn favoriet is …die is dan ook 2 of 3 euro duurder. Bij hetzelfde hostel ben ik ook in Kyoto geweest, want die is helemaal top ! Dus daar heb ik wel een paar euro meer voor over !

Trouwens als ik nu op hostelworld kijk zie ik dat er opeens veel meer hostels zijn in Tokyo en Kyoto !

Hostels lijken mij dus echt niks. Dan betaal ik liever een paar euro meer voor een normale slaapkamer zonder tig anderen erbij. Ik zou me al kapot ergeren als er eentje zou snurken.

Daarom neem ik ook altijd oordopjes mee !

Maar in een hostel kan je ook gewoon een 2-pers of een 1-pers kamer huren hoor. Die vallen ook best mee in de prijs. Maar die staan vaak niet aangegeven bij de sites zoals hostelworld, maar wel op de eigen sites van de hostels.

Het doet mij en mijn geldbeugel plezier dat jij je prijzen hebt aangepast:wink:.

Wat hostels betreft,tjah het is niet hoe goedkoper het wordt,hoe beter de kwaliteit wordt,maar hey als voor mij elke Euro telt dan weet je dat elke greintje luxe eraan moet geloven.

Eenelfje enkele vraagjes:Hoeveel heb jij voor een ticket betaald?Met welke maatschappij? en vanwaar heb jij je vlucht genomen?

Ik heb pakweg een week geleden een retourtje geboekt met linkingirl4u van dit forum voor 700 euro pp. Nu nog de hostels boeken en kijken waar we heen gaan :D. Sowieso een week Tokio

Haha, nou daar ben je iig al wel snel op teruggekomen. Had k btw al gezegd dat ik echt ONGELOFELIJK hard snurk? :tongue:

Ja, ik dacht dat je bij hostels dus standaard met tig man op een kamer sliep. Met twee personen is wel oke. Maar als je gaat snurken: kussen op je gezicht :P.