hallo ik zal me even voorstellen: ik ben Michelle… net zoals velen van jullie ben ik ook verliefd geworden op een turkse jongen… het moment waarop ik m’n askim ontmoette was zo mooi en ik kan hem maar niet vergeten…
het is al nu een lange tijd geleden maar ik begin hem elke dag steeds meer te missen…jammer genoeg hebben we geen contact meer… Het enige wat ik nu zou willen is naar Turkije gaan en m’n askim weer zien … in de herfstvakantie denk ik,
alleen het is best wel lastig want ben nog maar 16 en om nou helemaal alleen te gaan zou denk ik ook niet kunnen… dus daarom zoek ik iemand om samen mee op vakantie te gaan… ik zat te kijken op vakantieveilingen.nl voor een goedkope vakantie naar turkije, maar nog niet gevonden… hebben jullie nog ideeën? laat het me even weten als je interesse hebt… ik hoor het graag!!
Hoi michelle,
Lastige situatie… Ik weet niemand zo die met je mee kan gaan, heb je geen vriendinnen in de buurt die dat zouden willen? Op dit moment heeft klm wereld weken en dan zijn de tickets naar istanbul niet heel duur, maar dan moet je nog een hotel…
En weet je zeker dat hij nog op dezelfde plek is? Want veel jongens kunnen nog al eens verwisselen van werk plek.
EN da heb ik nog een vraag, hoelang hebben jullie al geen contact meer? Want geen contact is vaak gewoon het teken dat het over is en dat hij niet meer verder wilt gaan…sorry