Naar Engeland: Hoe pak ik dat aan?

Hallo,

Ben al een tijdje van plan om naar Engeland toe te gaan, en daar te gaan wonen. Mijn vriendin woont daar, en het zou dingen gewoon stukken makkelijker maken.

Alleen, makkelijker gezegd dan gedaan. Aangezien ik een plek nodig heb om te kunnen wonen. Bij mijn vriendin is niet echt een oplossing omdat zij bij haar moeder woont, en wil niet echt iemand tot last zijn. Daarnaast met een eigen huis, zou ik niet van iemand afhankelijk zijn, wat toch zeker zijn voordelen heeft.

Okay. Maar dan nu het probleem. Wat moet er allemaal geregeld worden, en hoe moet ik dat aan gaan pakken?

• Verblijfs vergunning
  • Werk vergunning
  • Werk
  • Woon plek
  • Bank

Ik zelf heb geen idee, hoe en waar te beginnen. Hulp en suggesties worden daarom ook erg gewaardeerd, en op prijs gesteld.

Bij voorbaat mijn dank,

Hizoku

Iemand?

Je moet even dit forum doorspitten (pag. 2), een aantal weken geleden was er iemand met dezelfde vraag. Daarom reageert niemand denk ik.
Emigreren naar Engeland blijkt niet moeilijk te zijn iig.

Gr Eloy

1 like

Okay, vriendelijk bedankt!
Ik spit het forum even door.

Alle hulp is nog steeds van harte welcome.

Hoi Hizoku,

Op het landenforum Groot Brittannie is een folder Wonen en werken in Groot Brittannie, daar kan je alle antwoorden wel vinden.

En als je ze niet kan vinden, plaats even een post daar dan helpen we je verder.

groetjes
Christina:wereld: