Volgend jaar oktober vinden de WK turnen plaats in Tokio en ik overweeg zeer sterk daar naartoe te gaan. De afgelopen dagen heb ik al veel research gedaan op internet maar ik heb niet het idee dat ik op de meest praktische sites ben beland. Qua vliegtickets is het niet zo lastig, ik heb al een ticket gevonden voor nog geen € 600,-- met acceptabele overstaptijd in Moskou. Helaas kan ik nog niet boeken omdat het exacte rooster van de WK nog niet definitief is. Dus wat dat betreft is het duimendraaien dat ik over een tijdje nog steeds aan zo’n goedkoop ticket kan komen.
Belangrijkste struikelblok op dit moment is het vinden van een hotel dat gunstig is gelegen ten opzichte van het Tokyo Metropolitan Gymnasium (1-17-1 Sendagaya, Shibuya-ku, Tokyo JAPAN 151-0051), waar de WK dus plaatsvindt. Ik heb nu een (tot drie dagen voor aankomst kosteloos te wijzigen/annuleren) kamer geboekt in het Grand Arc Hanzomon. Beetje voortvarend misschien maar de prijs was zo scherp, dat ik het maar heb gedaan.
Wie kan mij helpen aan goede en comfortabele hotels op maximaal een half uur reizen van het TMG? De kamerprijs mag rond de € 100,-- liggen. Verder zou ik graag een soort Japanse versie van onze 9292ov.nl willen vinden, zodat ik wat makkelijker kan beoordelen of een hotel al dan niet gunstig is gelegen ten opzichte van het TGM. Kan iemand mij wat verder op weg helpen?