Hoi allemaal,
Wie heeft er ervaring met Travel Active, werken en reizen in Canada? Ik hoor het graag, zit er aan te denken om volgend jaar April met Travel Active naar Canada te gaan.
Groetjes melissa :biggrin:
Hoi allemaal,
Wie heeft er ervaring met Travel Active, werken en reizen in Canada? Ik hoor het graag, zit er aan te denken om volgend jaar April met Travel Active naar Canada te gaan.
Groetjes melissa :biggrin:
Hey Melissa,
Ik ben op dit moment aan het rondreizen in Canada…en je kan het beter doen zonder een organisatie…er is genoeg werk en het is goedkoper om het zelf te doen… Maar dan moet je wel een work & holiday visum hebben…kijk maar op de canadeese ambasade op internet en die kunnen je dan verder helpen…maar doe dat wel snel want het kan tot 1 december 2006…
Mocht je nog vragen hebben mail maar even dan…
Idd alle info vind je op de site van de ambassade of http://wereldwijzer.nl/showthread.php?t=31030
Ik zit nu in Vancouver en zou echt nooit zoveel geld aan travel active oid uitgeven als je t zelf allemaal zo makelijk kunt regelen!
En euhmm … aangezien je pas volgend jaar april gaat kun je pas VANAF 1 dec je visa aanvragen!
Meer vragen? Beter om hier te posten zodat iedereen ervan kan profiteren dan in persoonlijke mail! ![]()
Groetjes
Paul
hey paul,
Ik ben nu ook in Vancouver…trek in koffie vandaag?? laat ff weten…heb alleen nu nog een usa nummer maar vanaf vandaag een can. nummer…1207 4234198
Let me know
Ciao Cor
Beste Cor en Paul
Ik ben erg benieuwd waar jullie nu ondertussen zitten!
Ik hoop in april te kunnen vertrekken naar Canada, nog even wachten op visum, maar heb goede moed! Ik wil gaan reizen en werken en vroeg me af hoe jullie dat hebben aangepakt, ik heb namelijk geen contacten daar en vraag me af of het verstandig is op goed geluk te vertrekken. Al je tips etc. zijn welkom, het zou mij ontzettend helpen!
Nog heel veel reisplezier en ik hoop gauw wat van jullie te horen
Groetjes
Claudia
Hoi Claudia!
Ik wil ook in april naar Canada en ga me morgen aanmelden bij Travel Active. Ik wil daar stage lopen, maar wel op een aanvaardbaar niveau, wat ik zelf moeilijk kan regelen heb ik ondervonden. Om dan zomaar op de bonnefooi te gaan vind ik dan een te groot risico. Als ik om zomaar te werken ging (allerlei baantjes, had ik dat wel gedaan…
Ik heb er iig veel zin!! Misschien tot ziens!!
Heb je al geboekt by the way?
Groetjes,
Heidi.