hoi,
ik ben een jongen van 24 jaar, ik heb onlangs besloten om op avontuur te gaan in canada.
heb al heel wat info gevonden op het net.
zo ben ik op www.workandtravel.nl,/www.travelactive.nl/work-travel ( backpacken) gekomen
bij deze onderneming kun je een reis boeken naar canada, met ondersteuning ginder. backpacken canada, alleen of in groep.
ze regelen werk visum voor jou, en dergelijke.
mijn bedoeling is om wat rond te reizen door canada, veel dingen beleven en ervaringen opdoen, hier en daar wat werken om mijn reis te bekostigen.
heeft iemand ervaringen met deze reismaatschapij? work and travel/travelactif.nl?
is er iemand die dezelfde plannen heeft, en, miss nog een reispartner zoekt?
groeten wim
Cavok
24 augustus 2010 om 02:04
2
Hoi Wim,
Kijk ook even op deze pagina: http://www.canadainternational.gc.ca/germany-allemagne/youth-jeunesse/netherlands-pays_bas.aspx?lang=eng hier kun je zelf een Working Holiday Visum aanvragen ipv dat een commerciele organisatie dat voor jou doet en kun je jezelf een hoop extra kosten besparen. De aanvraag procedure is erg eenvoudig en zelf ben ik van mening dat je hier geen externe organisatie voor nodig hebt.
Mocht je meer willen weten, laat het even horen, er zijn hier inmiddels redelijk wat members die zelfstandig een WHP hebben aangevraagd.
Jurjenb
27 augustus 2010 om 02:43
3
Klopt, ik hoor ook bij die groep leden.
Voor ervaringen met de WHP, waar Cavok het over heeft, kun je in het wonen&werkenforum van Canada terecht. We hebben speciale topics hiervoor!
Heb helaas zelf geen ervaringen met Travelactive, maar weet wel dat er jaarlijks heel veel reizigers (honderden, zo niet: duizenden) uit diverse landen met een jongerenvisum zelfstandig rondtrekken.