Travel Active: Work & Travel infodag 26 maart

Travel Active organiseert op zaterdag 26 maart een Work & Travel infodagin het Bever Zwerfsport filliaal in Doetinchem.

Heb jij plannen om voor een langere periode naar Canada te gaan? Laat het regelen door Travel Active en start optimaal voorbereid met je reis!Travel Active regelt voor jou o.a. een werkvisum, zorgt ervoor dat je bij aankomst wordt opgevangen en zorgt voor begeleiding tijdens je verblijf in Canada! Laat je op 26 maart informeren door echte Canada experts!

Kijk hier voor meer informatie over de vele mogelijkheden in Canada en meld je aan voor Work & Travel infodag.

Vragen? Stuur een e-mail naar [EMAIL=“backpacken@travelactive.nl”]backpacken@travelactive.nl of bel naar 0478-551900.

Is het ook mogelijk om bij jullie gebruik te maken van bepaalde facaliteiten?
Ik las namelijk op de site dat jullie helpen naar zoeken van werk en onderdak, maar de rest (visum en reis) is al geregeld)

• dat ik gewoon niet zoveel geld heb om 1500 euro voor het pakket alleen al te betalen.

groetjes Rianne

Dag Rianne,

Bedankt voor je reactie.
Travel Active biedt een zogenaamd Startpakket aan, speciaal ingericht voor mensen die de reis zelf al hebben geboekt. We kunnen dit op maat voor je boeken. Stuur a.u.b. even een mail naar backpacken@travelactive.nl (met vermelding Wereldwijzer) dan stuur ik je per mail alle informatie toe en kunnen we je helpen bij alle verdere voorbereidingen waar je wellicht nog niet aan gedacht hebt.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Marieke Rovers
Backpacken Canada

Travel Active

Bedankt voor de reactie, heb een mailtje gestuurd!

Is iemand naar de infodag geweest? Zo ja: wat vond je ervan?

Waar ga je heen in Canada? Ik zit zelf in Vancouver, en heb zowel mijn baantje als mijn woning via Craigslist (ff Google gebruiken) gevonden. Mocht je naar Vancouver komen en meer info willen, laat maar horen.

Bedankt voor je reactie! Bedoeling is/was om meteen naar Vancouver te gaan, maar omdat ik wel een beetje zekerheid wil hebben wil ik het liefst een eerste baantje en onderdak hebben als ik daar aankom, maakt niet meer uit waar ik terecht kom als het maar west-canada is:P Ben nu alleen heel druk met eindexamens, dus de plannen staan op een laag pitje
Ik onthoud je aanbod/tip even! :slight_smile:

Succes met plannen en de examens!