Naar Bangkok mei 2011 ?

Joehoeee, ik heb een ticket naar bangkok gescoord! Voor het eerst helemaal alleen op reis!
Zijn er nog meer mensen die in mei naar Thailand & Laos gaan?

Hoi,
Leuk dat je naar Thailand gaat,we zijn er nog verleden jaar (december) geweest.
Met welke maatschappij ga je naar Bangkok en waar heb je je vliegtuigticket gekocht?
Viel de prijs mee?
grts:Jasper

ik heb mn ticket op vliegtickets.nl gekocht… voor €600,10 in totaal. Ik vlieg met turkish airlines! geen idee of die goed is :slight_smile: maar de vliegtijden en de overstaptijden zijn in ieder geval heel relax!

Zelf ga ik ook in mei voor 4 weken die kant op, heerlijk vooruitzicht!
KLM, directe vlucht a 860,- (Behoorlijk verschil dus…)

Verder eigenlijk nog niets vastgelegd behalve dat ik een uitstap richting Cambodja ga maken, ik weet niet waarom maar ik moet gewoon naar Angkor wat.

Veel plezier de komende maand met inlezen, voorbereiden maar vooral jezelf lekker maken voor de vakantie. :slight_smile:

ik vlieg eind April met emirates via dubai , 645 euro . vlieg met de nieuwste vliegtuigen en is leuk meegenomen.

maar heb nog geen hotels geboekt omdat ik wat bang ben ivm japan.thailand is wel veraf van japan maar ook niet zo veraf.

Deelt er nog iemand die mening of is het wat overdreven ?

via dubai? wel goede overstaptijden en niet een nacht wachten?

ik deel je mening niet :slight_smile: tokyo is 5 uur vliegen van bangkok… ik denk dat we wel veilig zitten :slight_smile:

1 like

overstap tijd heen 3 uur en terug 5 uur , het is de eerste keer met een overstap en ik hoop dat er niet te veel vertraging is .

ik dacht bangkok - japan 2000 km en een wolk kan er snel zijn toch?

ik weet niet hoor :slight_smile: probeer me daar geen zorgen over te maken… :slight_smile:

Inderdaad , je hebt gelijk .

Morgen mijn hotels maar boeken en uitkijken naar 25 April.

Hola!

Leuk! ik ga ook in Mei naar Thailand en Laos. Ik kom aan op 1 Mei rond 14.30 in de middag en dan begint de reis.

ik denk dat ik die dag in Bangkok blijf en dan de volgende dag vroeg in de morgen met het vliegtuig naar Chiang mai ga en de rest dat zie ik dan daar wel weer.

Mischien kom ik je wel tegen!! Dan nodig ik je uit voor een Lao Lao…

haha, geniet van je reis!!! en mischien tot ziens:cheer:

heey!

gaaf :slight_smile: ik wil gelijk naar Chiang mai… vind grote steden altijd een beetje afschrikwekkend :wink:

ga je toevallig de gibbon experience doen? ik wel, heb al gemaild, maar nog geen datum gekozen :slight_smile:

De gibbon experience lijkt me geweldig, maar ik heb begrepen dat je lang van te voren moet boeken op preciese data en ik heb geen flauw idee wanneer ik daar kan zijn.

Als ik daar in de buurt ben dan wip ik ff langs en als ze plaats hebben dan doe ik het. Als ze geen plaats hebben dan heb ik pech en dan moet ik nog een keertje naar Laos:vak01::wink:

Greetzz Arjan

Bij aankomst ga ik 2 dagen naar Bangkok en dan een dag of 3 Chiang mai.

De rest van de vakantie ga ik aan de kust vertoeven maar ik ben nog niet zeker waar.

2luck.

Wat leuk dat je in mei gaat!Ik ook(kom 1 mei aan om 12:30)
Zin in!!!
HEEEEEEEEl Veeeeel plezier!!!

Dus je komt uit Alkmaar??

Ik kom uit Heerhugowaard, maar woon nu alweer 8 jaar op Tenerife.

Lachuhhh!!! Dat jullie ook aankomen de 1ste van Mei.

Wauw! Zou leuk zijn om een plek te weten om in Chiang Mai af te spreken. Want de 5de Mei is blijkbaar een nationale feestdag en vast gezellig om dan wat te drinken. ik denk dat ik 5 mei nog wel in chiang mai zal zijn ( weet natuurlijk niet zeker )

Heeeeeeeeeeel veel plezier en mischien TOT ZIENS!!!:dag:

De gibbon experience lijkt me geweldig, maar ik heb begrepen dat je lang van te voren moet boeken op preciese data en ik heb geen flauw idee wanneer ik daar kan zijn.

Als ik daar in de buurt ben dan wip ik ff langs en als ze plaats hebben dan doe ik het. Als ze geen plaats hebben dan heb ik pech en dan moet ik nog een keertje naar Laos

Ik weet niet waar je bovenstaande vandaan heb maar dit soort trips zijn gewoon 1 dag vantevoren te boeken ter plaatse. Zit wel verschil in Gibbon experience of Flight of the Gibbons waarbij eerst genoemde uit een trip van meerdere dagen kan bestaan en de ander uit een 1 dag trip.

De flight trip is trouwens zo’n 20 km buiten Chiang Mai en niet in Laos.

Gr
Olav

@ Arjan,Dat zou wel grappig zijn idd!
Oh leuk een Nationale feestdag op Chaing Mai…Ik had wel iets gelezen over het Lichy feest…Vrucht van de streek…
Groetejs Jolan

Jolanda, 5 Mei is Kroningsdag. Ik heb geen flauw idee wat er dan te doen is, maar vast wel iets Leuks.

En 13 Mei 2011 is volle maan, maar ik denk dat ik dan inmiddels in Laos ben. MISCHIEN wel ergens een Full Moon Party in Laos??

Adiossss:chin:

Interactive / olaf,

Ik weet idd dat die flight of the Gibbon een dag van te voren te boeken is in Thailand.

Maar ik heb al vele forums gelezen over de Gibbon experience in Laos, want dat wil ik ERG graag doen. En volgens AL die verhalen zeggen ze allemaal dat je die WEL lang van te voren moet boeken…

Ik hoop dat je gelijk hebt dat je voor de Gib.Exp. niet lang van te voren hoeft te boeken, want als je goed oplet dan zie je mij in Mei tussen de apen slingeren!!!

jejeje, adiosssss:chin:

Ik wens jullie alvast allemaal een super vakantie toe! Voor mezelf zit het er dit jaar niet meer in maar goed geeft niks komt zeker volgend jaar April weer goed :wink: