Naar bali met stopover Singapore?

Wie heeft er ervaring met een startpakke naar balimet een stopover in singapore? wij willen komende April Bali gaan ontdekken.
Wij hopen dat iemand ons daarover het een en ander kan vertellen.
vr.gr Fam de Bie

Hoi,
Wat willen jullie weten, mijn dochter woont in Singapore en heeft een huis op Bali www.villabranie.nl

Beste Liesbeth.

bedankt voor je reactie, we hebben het his op bali bekeken, ziet er prachtig uit, maar ook al redelijk vol geboekt, mischien iets voor een volgende keer.
We hebben al een reis geboekt via shintatravel, we werden daar heel goed geholpen. We hebben drie nachten in Singapore geboekt, we willen zowiezo naar de dierentuin, maar zouden graag willen horen wat we verder zeker niet zouden moeten missen in die stad.
Dit geld het zelfde voor Bali, daar besluiten we de reis, en zijn daar een week in de buurt van Candidasa. Wat mogen we beslist gezien hebben op Bali?
We zijn heel benieuwd naar bruikbare tips, vriendelijke groet Rob en Adriana

Hoi Adriana en Rob,
Voor Bali kan ik jullie niet veel verder helpen, ik kan het door zenden naar een echte Bali “verslaafde”, zij gaat twee tot drie maal per jaar naar Bali.
Voor Singapore zul je ook meer hebben aan Simone en John, die daar wonen, ik ben in 2005 een maand bij hun geweest maar dat was meer gezellig op familiebezoek.
Wat aanraders zijn, een vaartocht met goede gids, de Japanse tuinen, een Pottebakkerij.
Alles is heel goed te doen met ov treinen, bussen allemaal goed, zelfs een uitstapje naar een buurland, is met zo’n luxe toeringcar een aanrader en niet duur!
Veel plezier met alles, ook de voorpret is leuk.

Ik ben afgelopen zomer op bali geweest, we zijn wel via Singapore gevlogen maar we zijn niet van het vliegveld geweest. We hebben drie weken rondgezworven over Bali. Als je naar bali gaat mag je UBUD absoluut niet missen…lekker fietsen door de straatjes en rijstvelden. Als je bij candidasa zit kan je leuk naar Padang bai waar Teun en manon een gezellig en leuk restaurant-hotel hebben www.topiinn.nl. Wat ons ook heel goed was bevallen is het bounty eilandje Gili Nanngu bij Lombok… Succes en met de boekjes over bali kom je een heel eind… Groete Stefan

Wat is UBUD ?

Ubud is een plaats op Bali. Het wordt ook wel het culturele hart van Bali genoemd, omdat in de plaatsjes rondom Ubud veel handwerkers en kunstenaars wonen en werken (houtbewerkers, schilders, zilversmeden etc.) In Ubud worden veel van deze producten verkocht in winkels. Ook zijn er in Ubud een aantal kunstmusea en zijn er bijna dagelijks dansvoorstellingen.