Ticket tussenstop Singapore/Bali

In Oktober willen wij graag 2 weken naar Bali(o.a. duiken) en daarna terugvliegen via Singapore met een tussenstop van enkele dagen om onze dochter daar te bezoeken . Heeft iemand hier ervaring mee, of advies voor de vliegmaatschappij die dit soort tickets heeft?

Ingrid

Hoi Ingrid,

Je zou bijvoorbeeld met Singapore Airlines of KLM kunnen vliegen. Beide maatschappijen vliegen naar Denpasar, Bali.
Singapore Airlines heeft als thuisbasis (hoe verrassend) Singapore en de vlucht van KLM naar Denpasar stopt in Singapore.

Het is dan mogelijk om een stopover (= onderbreking van de reis langer dan 24 uur) te maken in Singapore.

Je zou bijvoorbeeld contact op kunnen nemen met Vliegtickets.nl.

Grt.

Dave

1 like

Mijn voorkeur zou uitgaan naar Singapore Airlines. Ik weet niet of je bij je dochter slaapt, maar SIA biedt diverse mooie stopover pakketten met flinke kortingen op hotelovernachtingen. Ga wel goed vooraf na of deze hotels niet normaal gesproken al goedkoper zijn. Agoda is een populaire hotelsite met veel hotels in Singapore. Ik ben zelf 2x via Singapore naar Denpasar gevlogen; werkt makkelijk…je vliegt enkele uren later…of vele uren later als je nog een korte tussenstop wilt ondernemen. De doorvlucht wordt vaak door SIA dochter Silk Air uitgevoerd. Binnenkort gaat Garuda overigens ook weer vliegen (of was dit gisteren? :))…alleen stoppen zij - ik meen - in Dubai…