[FONT=Arial][FONT=Times][COLOR=blue]ik ben benieuwd of er nog meer mensen van plan zijn om +/- aug. 2005 naar australie te gaan?
hai hai Laura!
ik ben ook van plan rond die tijd te gaan! misschien ietsje later, zodat ik eerst nog een beetje geld kan verdienen… en dan kom je lekker in de zomer daar…Ik zou heel graag werk willen doen met paarden, maar ik kan nog niet zo veel info hier over vinden…heb jij, of iemand anders maybe nog tips???
hoop dat ik iets hoor!
groetjes Deb
Hee Hee,
Ik ga ook rond Augustus naar Australie…
Naar Familie etc…
Lekker jaartje weg:)
Groetjes
Op zich heb ik ook wel behoefte om naar Australie te gaan na komende zomer…
Heej
Gaan jullie voor vakantie/reizen of echt voor een heel jaar/half jaar?
ik ben van plan begin augustus te gaan, en dan 10 maanden au pair, en dan een maand reizen…
hé hallo,
Ik ben marleen 22 jaar SPH student en heb veel ervaring met paarden. Het werken met paarden in australië lijkt me ook geweldig. ik heb op NIW en het lijkt me wel wat. Op zich wil ik ook wel op een boerderij werken. Lijkt het je niet leuk om samen te gaan?
Als je wilt mag je ractie wel naar marleenvrielink@hotmail.com mailen
gr marleen
Ik (25 jaar) wil begin september afdalen naar Australie en ik wil ook graag een jaartje daar vertoeven. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen NIW en Travel Active. Iemand nog tips?
Mail dan elammersen@hotmail.com
grtz. Ellen
wel ik ga er ook heen in juni hoop ik ben dingen aan het regelen heb er echt zin in