Australie + NZ sept/okt 2007

Hoi hoi!

Zijn er nog mensen die ook volgend jaar rond sept/okt naar australie gaan? Ik wil ongeveer 6 maanden daar blijven en ook naar NZ.
Ben nu volop met voorbereidingen bezig! Tot nu toe ga ik alleen. Mijn vrienden zijn niet zo reislustig. Het lijkt me leuk om samen met iemand te gaan! Ik zelf ben 27 ( als ik ga dus 28 :slywink: )

Groetjes
Larissa

He Larissa,

Leuk zeg, ook ik heb het plan (ligt vast) dat ik in 2007 per 1 oktober zal vertrekken. Ik ben nog aan het bedenken waar ik heen zal gaan. Ik had eerst het idee om naar het Caribisch gebied af te reizen. Autralie ben ik nu aan het bekijken. Ik wil ook voor een half jaar gaan. Hoe vast liggen jou plannen? Ben jij ook van plan om naast reizen ook te gaan werken? Ik ben trouwens 32 jaar. Wie weet heb je een maatje gevonden. Laat maar wat van je horen !

Marijke

Hoi Marijke!

Wat leuk day je reageert!
Mijn plannen liggen redelijk vast! De exacte vertrekdatum nog niet, mijn studie is ergens in september klaar. ( misschien wel eerder) Dus zal sept/okt worden. Ik wil voor 6 maanden gaan. Het enige waar ik nog mee aan het stoeien ben is mijn huis. Aangezien jij ook wat ouder bent dan de gemiddelde backpacker :slight_smile: heb jij hier ervaring mee of zit je met hetzelfde probleem? Voor 6 maanden zal ik wel wat moeten werken daar :frowning: Of misschien Wooffen ( tegen kost en inwoning) Wil jij gaan werken? Gezien je leeftijd krijg geen werkvisum meer namelijk.Wooffen kan altijd!

Lijkt me leuk om te horen wat jou ideeen zijn!

Je kunt me ook mailen op [EMAIL=“larissa103@gmail.com”]larissa103@gmail.com

Groetjes!!