Naar Amerika zonder creditcard

hoi ! …

Ik ga 15 juni tot 19 augustus naar Amerika om te werken op zomerkamp … Nu blijf ik van 19 augustus tot en met 22 augustus in New York waarschijnlijk, maar ik heb ( nog ) geen beschikking ove reen creditcard.

Mijn vraag is dan ook of er mensen zijn die weten of je ook cash kunt betalen in een hotel ( het gaat dan over rond de 500-600 dollar voor 3 overnachtingen ) …

Wow, 500-600 dollar voor 3 overnachtingen?Da’s wel erg luxe overnachten

Had je geen credit card nodig voor esta?

het is mogelijk, maar de kans bestaat dat je bankpas het bij ATM’s of winkels het niet doet. Vandaar dat een creditcard makkelijker is.
Als je er nu een aanvraagt is 'ie er wel op tijd hoor.

$ 500,-- voor drie nachten NY is niet bepaald luxe. Zeker niet als je in Manhattan wil zitten.
Voor de ATMs. We nemen al vele jaren geld op bij de ATMs met onze bankpassen. Contant betalen is natuurlijk mogelijk in hotels. Maar meestal gebruiken we toch een cc. Ik neem aan dat je een reservering wil maken voor NY en dat gaat meestal gepaard met een cc.

Doe eens gek, Sunny! :wink:

Als een gewone creditcard geen optie voor je is, kijk dan eens naar prepaid creditcards: geen BKR-toetsing nodig, de gevolgen zijn beter te overzien bij diefstal, in sommige gevallen goedkoper in gebruik dan reguliere creditcards… Je moet alleen telkens zelf je kaart opladen via iDeal. :wink: