Hey,
ik en een vriend zitten momenteel in india en gaan daarna naar nepal en dan thailand in juli nu zijn we nog opzoek naar een 4de land dat we kunnen bezoeken in de buurt van thailand dus graag wat help… het moet ook wel betaalbaar blijven…
Hey,
ik en een vriend zitten momenteel in india en gaan daarna naar nepal en dan thailand in juli nu zijn we nog opzoek naar een 4de land dat we kunnen bezoeken in de buurt van thailand dus graag wat help… het moet ook wel betaalbaar blijven…
Tja, waar ben je naar op zoek? Wil je dichtbij, dan zijn Myanmar, Cambodja, Laos en Maleisie buurlanden van Thailand. Ook heel dichtbij: Singapore en Vietnam.
Maar zoals gezegd, wat voor soort land zoek je?
Tsja als je van Noord naar zuid gaat kan je mooi naar Maleisië en eventueel nog Singapore.
Het ligt er misschien ook een beetje aan wat je wilt zien en doen. Wij vinden Maleisië een heel erg leuk en mooi land. En vermaken ons daar prima. Wij gaan nu in mei voor het eerst naar Thailand en dan alleen naar Koh Samui en Koh Phangnan. Maar vanuit Phuket kun je geloof ik ook met de boot zuidelijker afzakken tot aan Langkawi en Penang (Maleisië).
Ga de laatste jaren regelmatig naar Laos, dus ik zou voor Laos kiezen ! Geweldig land, lieve, vriendelijke mensen en prachtige natuur ! Eten is wel minder dan in Thailand, maar voor de rest is Laos super !
Ik sluit me helemaal aan bij Dave. Laos is mij ook erg goed bevallen. Zeer veel te doen en te zien en een erg mooie natuur.
:chin:Cambodja is zeker ook een aanrader Angkor Wat is zeker de moeite waard de andere buurlanden heb ik nog niet bezocht maar staan zeker nog op mijn verlanglijstje dus daar kan ik geen oordeel overgeven.
![]()
![]()