In juli zouden we twee weken naar Thailand gaan. Dat gaan we nu maar niet doen, er zijn ook landen in de buurt die de moeite waard zijn.
Kan iemand mij adviseren? We vliegen op Kuala Lumpur, gaan daar twee weken rondreizen en vervolgens willen we dus nog een land aandoen (ook 2 weken, dus 4 weken totaal). Aanvankelijk was dat Thailand dus, maar nu zoeken we een alternatief.
Indonesië misschien? Of Vietnam? Ik las wel dat er veel tropische stormen zijn daar… Of toch 4 weken in Maleisië blijven?
Maleisie, perhentian = prachtig!
:chin: Cambodja :vak02:is zeer de moeite waard maar juli is nog ver weg misschien is dan de rust allang weergekeerd in Thailand
groeten van zuid oost azie fan:THAILAND:
Of boek een vlucht van Kuala Lumpur naar Laos ! Laos is nog niet ontdekt door het massatoerisme en absoluut de moeite waard ! Prachtige natuur, goedkoop en zeer vriendelijke mensen.
AirAsia vliegt van Kuala Lumpur naar Vientiane, je zou dus paar dagen Vientiane kunnen doen, over land verder reizen naar Vang Vieng en vandaar uit verder reizen naar Luang Prabang wat echt een pareltje in ZO-Azie is.
Indonesie:zon02: natuurlijk !!
Ik ben er 3 jaar achter elkaar geweest … mijn roots liggen daar…
Geweldig mooi !!
Voor natuur, cultuur en een mooie strandvakantie vewijs k je door naar Bali 
Dit jaar verttrek ik voor de verandering op 05-06-10 naar Thailand, maar als de ongeregelheden zo blijven ga ik doorvligen naar Bali en evtueel Flores …
Succes !!