2 maanden .... alleen Thailand of ?

Hi,

Ik heb vanaf november ruim 2 maanden de tijd om te gaan reizen.
Ik start in Thailand en weet vervolgens niet wat ik daarna ga doen.
Iedereen heeft t over Laos en Vietnam maar op 1 of andere manier trekt me dit niet zo. Maleisië heb ik al gezien. Heeft iemand een fantastische tip??

Als Laos en Vietnam je niet trekt en je al in Maleisie bent geweest.
Dan kun je nog naar China, Cambodja, Birma.

Cambodja is ook helemaal geweldig. Vietnam zou ik niet aanraden. Indonesie zou ook helemaal geweldig zijn. Je kunt goedkoop met airasia van Thailand naar Indonesie vliegen.
Birma zou ik nog voorzichtig mee zijn is nog steeds een negatief reisadvies.

gr van Moira

Of je neemt de snelle boot van Penang naar Medan (Sumatra) en gaat eens bij het prachtige Toba meer rondkijken.

Ik ga me maar weer eens flink verdiepen op het net in al deze tips.
Thx daarvoor!!!
groetjes mar

in thailand alleen kan je jezelf ook makelijk 2 maanden vermaken er is zo veel te zien en te beleven dat je aan 2 maanden alleeen al niet genoeg hebt

maar wat je ook gaat doen, veel plezier

Ik ben blij met dit antwoord! Dank je wel voor het reageren.
Had zelf nml dat idee ook wel maar door het lezen op deze site kreeg ik het gevoel dat 2 maanden thailand te eentoning zou worden en dat je dus out zou moeten wijken naar de buurlanden. Dit geeft wat meer rust en laat t maar gewoon op me af komen als ik daar ben.

Groetjes Mar

Persoonlijk vind ik het helemaal niet fijn om veel landen in máár 2 maanden te doen. Het is teveel voor te weinig tijd. Je moet jezelf ook de tijd geven om de indrukken op te doen, wil je een land een beetje leren kennen. Thailand lijkt me geweldig voor 2 maanden. Wat je kan doen, is wel één ander land uitkiezen, waar je naar kan uitweiden, mocht Thailand je toch niet zo bevallen.

Goede reis vast gewenst!

Liefs,
Carolina