Na boeking nieuw paspoort

Hai,

Ik wil een vlucht naar Bangkok boeken bij Eva Air. Nu moet ik bij de boeking mijn paspoort nummer invullen, maar aangezien ik nog een nieuw paspoort moet halen (in verband met geldigheid na datum van vertrek) verandert dit nummer nog. Word dit nummer gecheckt bij de incheckbalie of kan/moet ik dit later als wijziging doorgeven?
Ik heb overigens gezocht in de FAQ en Terms & Conditions, maar kon hierover echter niks vinden op hun website.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Grts, Angelique

Hallo,

Wat je kan doen is het ticket boeken en dan daarna contact opnemen met het Nederland kantoor en dan hun emailadres vragen en dan later een kopie van je paspoort via de mail nogmaals opsturen of het naar hun toe faxen.
Het is wel van belang dat ze het goeie paspoortnummer in hun systeem hebben hier het telefoonnummer van Eva Air amsterdam 020-5759162

gr van Moira

Ik denk dat deze vraag met name vanwege VS trips op de website staat.

Ik zou me hier dus niet druk om maken, en gewoon met het nieuwe paspoort inchecken.

hai,

Bedankt voor de info. Ik heb net gebeld en ik kan een scan van mijn nieuwe paspoort doorsturen. Het is zeker van belang dat ze de juiste gegevens hebben werd mij verteld.

Grts.

Hallo,

Dat dacht ik al ik heb veel contact gehad de laatste tijd met Eva Air amsterdam zijn erg aardig. Bij mij is er namelijk ook iets fout gegaan met mijn naam en klantenkaart die ik heb. Toen moest ik ook een scan sturen van mijn Paspoort.

gr van Moira