Hey,
Ik geraak er niet echt uit. Wat is de leukste tussenstop tussen Luang Prabang en Muang Khua, om 2 dagen te verblijven. Rust, mooie omgeving, mooie wandelingen in de buurt,…
Hey,
Ik geraak er niet echt uit. Wat is de leukste tussenstop tussen Luang Prabang en Muang Khua, om 2 dagen te verblijven. Rust, mooie omgeving, mooie wandelingen in de buurt,…
het schijnt allebei mooi te zijn.
maar je moet toch naar nong kiaw om naar muang ngoi neua te gaan ?
dus ik zou als ik jou was gewoon te r plaatse beslissen.
Vraag het ook eens in het Lonely Planet forum, daar zitten nog meer Laos-reizigers dan hier. Ik meen me te herinneren dat één van de twee al flink toeristisch is en drugsgebruikers aantrekt, maar weet dan niet meer zeker. Bekijk bijvoorbeeld eens deze thread, een aantal mensen weet flink wat van Laos.
Ik neig naar Muang Ngoi Neua. Je kunt daar mooie wandelingen maken naar leuke dorpjes. Muang Ngoi Neua voelt iets toeristiser (is dit een woord?) aan. Maar dat komt omdat het kleiner is dan Nong Khiaw.
Houd er wel rekening mee dat de boot van Muang Ngoi Neua naar Muang Khua prijzig kan zijn. Dit is afhankelijk van het aantal personen, je betaalt per boot.