Msn vriendje turkije

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds 2 maanden een turkse jongen op msn.
Ik word heel vaak op msn toegevoegd door engelse of turkse mensen.
Dus dit geval weer 1.
Meestal verwijder ik ze ook meteen.
Maar deze jongen was echt leuk. Heel gezellig en leuk.
En nu praten we elke dag met elkaar en webcammen.
We echt heel close met elkaar.
We vinden elkaar ook heel leuk.
Ik ben ook van plan om in 2009 July naar hem toe te gaan.
We praten ook al heel veel over de toekomst.
En hij heeft me een beetje aan zijn familie laten zien ( zussen, tante, moeder enz.)
Dus het is allemaal heel serieus.
En ik vind het helemaal geweldig.
Maar is er iemand die ook zoiets als dit heeft meegemaakt?
En als ik naar hem toe zou gaan zou ik dan een rechtstreekse vlucht Van Amsterdam naar Diyarbakir Kunnen boeken?
Want ik had al een beetje op internet gekeken, maar daar staat allemaal dat je over moet stappen in Turkije naar een andere vliegtuig.
Maar dat wil ik juist niet.

Tja,op dit subfurum zit je verkeerd…stuur je ff door.

Kan je iig vertellen dat er niet non-stop vanaf Amsterdam naar Diyarbakir wordt gevlogen…je zal dus idd over moeten stappen.

Mvg,

Dave

Heey je zult inderdaad moeten overstappen omdat did geen populaire bestemming is, niet
voor turken en helemaal niet voor toeristen, maar wees voor overstappen niet bang ik doe het ook altijd naar izmir omdat het goedkoper is vond het de eerste keer ook wel eng maar het is niet moeilijk… wat ik zelf denk ik enger zou vinden is om naar iemand te gaan die ik nog nooit in ‘real life’ had gezien, ga je helemaal alleen of gaat er iemand met je mee?

x,

Hoi,

Ik heb mijn vriend 6 jaar geleden ook via internet ontmoet, via een internationale chatsite (dus niet omdat hij me zomaar toegevoegd had) Wij hebben een aantal maanden gechat,gebeld en gesmst en toen ben ik er heen gegaan. Voordeel was dat hij in een toeristenplaats woonde.Ik heb gewoon een hotel geboekt. Want realiseer je wel hoe leuk het ook kan klikken via internet, in het echt kan het heel anders uitpakken(ook dit heb ik een x ervaren).Ik zou met hem afspreken in een toeristenplaats (werkt hij niet in de zomer in een toeristenplaats?) en boek zelf een hotel, mocht het tegenvallen kun je er nog een leuke strandvakantie van maken. :smile: Want wat doe je als het tegen zou vallen? Waarom gelijk al naar zijn familie, ga hem eerst zelf in het echt leren kennen. En sorry maar je kunt nu nog niet zeggen of het serieus is of niet, om nu al over de toekomst te praten terwijl je hem helemaal niet kent.Want bij alles wat er op internet verteld wordt moet je toch een slag om de arm houden. Hebben jullie ook al eens gebeld met elkaar
Wat vinden je ouders ervan dat je dit alleen wilt gaan ondernemen? Pff mijn moeder vond het al niets dat ik alleen ging en ik ben niet meer de jongste om het zomaar te zeggen.:slywink: (misschien jij ook niet dat weet ik dus niet)

Hoi I(L),

İk zit net je verhaal te lezen met mijn vriend in Turkije. Mijn vriend zegt dat je voorzichtig moet zijn met deze jongens uit Diyarbakir omdat ze vaak naar Nederland willen komen voor het geld. Ze werken voor weinig geld in Turkije.
Ik wil je wel zeggen dat niet iedereen hetzelfde is, maar lopen jullie niet een beetje hard van stapel? Hoe oud zijn jullie? Weet je bijv. waar hij in de zomer aan het werk is?
Ik heb in het begin ook heel veel twijfels gehad omdat mijn vriend in het toerisme werkt en ontmoet heel erg veel vrouwen. Maar hij is al wat ouder (34) en echt heel serieus wat betreft een relatie. Ik ken nu heel veel vrienden van hem (ook nederlandse) en hoor dus heel veel. Ik vetrouw hem nu dan ook voor 1000%. Ik ga volgend jaar bij hem wonen en trouwen. Ik zou dus zoals Essepes adviseert, boek eerst eens een hotel in de buurt waar hij werkt. Dit heb ik vorig jaar ook zo gedaan en zo leer je elkaar een beetje kennen.
Heel veel succes.

hey esjol…
waar ga je wonen in turkije…?

@I(L) Je zal je er toch bij neer moeten leggen dat je zal moeten overstappen! Zo een ramp is dat toch niet.
Ga je dan inderdaad alleen in juli naar hem toe of met iemand samen? Ik zou het wel een beetje eng vinden inderdaad als je iemand nog nooit in het echt ontmoet hebt.
Verder sluit ik me aan bij het advies van essepes en esjol. Denk er gewoon nog even goed overna en natuurlijk kan je er heen gaan, maar zorg dan dat je gewoon lekker ook je eigen plekje hebt en ook eigen dingen kan doen.
@Esjol wat leuk dat je nu definitief naar Turkije gaat verhuizen en gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen.

Hoi filiz,

Ik ga in Antalya wonen. Ik hoop begin volgend jaar :D. Het enige probleem wat ik heb nl. is mijn huis wat nu te koop staat. Dat wil ik eerst kwijt zijn voor ik vertrek. En je kent de huidige crisis nu ook in Nederland :mad:

Dank je wel Travel ook namens mijn vriend.

Hoiii,

Ik zou het ook nogal wat vinden om hem de eerstex te ontmoeten gelijk bij zijn ouders in Diyarbakir…!! kun je inderdaad niet eerst met hem in een toeristenplaats afspreken…is voor jou ook makkelijker om rechtstreeks te vliegen,je kan gewoon in een hotel verblijven,en jullie zijn met zn 2e
Het is ook echt niet mogelijk om rechtstreeks naar diyarbakir te vliegen!
Ik ben zelf afgelopen maart nog daar geweest,me nu inmiddels exvriendje kwam daar vandaan…maar we kenden elkaar al langer en hadden elkaar al een aantal keren gezien…ik vloog toen vanuit amsterdam naar ankara,en vanaf ankara naar diyarbakir…door n gecancelde vlucht had ik 24 uur vertraging…nu had ik het geluk dat mn askim me op kwam halen in ankara en ik dus niet alleen hoefde te wachten daar.Anders had ik het niiet zo prettig gevonden alleen…normaal gesproken is er ook niks engs aan als je n tussenlanding hebt…maar steden als ankara komt heel ander soort publiek als bv izmir/antalya…ook moet je goed weten dat diyarbakir heeeel anders is als wat je gewend bent van turkije…!! je kan het niet vergelijken met de badplaatsen…ik als meisje alleen vond het erg spannend om het te gaan ervaren…gelukkig is het allemaal goed gegaan!maar zal er toch maar ns goed over nadenken…omdat je hem eigenlijk helemaal niet kent!en je weet denk ik zelf ook wel dat het daar soms onrustig kan zijn nu…ik stapte uit het vliegtuig en er vlogen meerdere straaljagers over,ik schrok me rot haha…ook is heeeel normaal als je militairen enz op iedere hoek van de straat ziet staan met n geweer klaar!ze hadden mij er voor gewaarschuwd,maar toch kijk je nog wel n beetje raar dan hoor!ik wil je verder ook helemaal niet bang maken hoor! maar denk goed na met wat je wil doen!als je wat wil weten stuur me maar n pbtje…

groetjes…

en trouwens…je zegt dat je in july 2009 wil gaan…als ik terug naar daar zou gaan(niet dat het nog gebeurd)zou ik het in voor/najaar of winterperiode doen…het is er bloedheet daar!en reken maar niet dat je er luchtig gekleed kan lopen,want daar is het echt heel anders hoor meid!daar zie je echt nog ong 20 procent met burka,70 procent met hoofddoek…en letten ze erg op je kleding!

hey meid,

ik zou helemaal niet naar diyarbakir gaan, ook niet met een vriendin! zelfs al zijn jullie met 2 dan is het nog niet veilig!
weet je wel wat voor een stad het is? woont hij in het centrum?
als ik jou was zou ik het echt niet doen!
spreek ergens anders af, in istanbul bv! kan je een hotel boeken voor jou en dan heb je nog altijd iets om terug op te vallen moest hij tegen vallen

ja het is er echt niet te vergelijken met de toeristenplaatsen,je hebt t idee dat je dan in een heel ander land bent!Ik heb t gedaan omdat ik me vriend toen al langer kende,maar ook ik vond het erg spannend en ook best eng!
Jij gaat hem voor t eerst ontmoeten,ik zou het ook ergens anders doen,dat meen ik echt waar!

ik ben 14 jaar en ik heb ook mijn vriend via msn leren kennen hij is 17.
een maand geleden ben ik op vakantie geweest naar turkije, en heb ik hem voor de eerste keer ontmoet. het was jammer genoeg maar voor 2uurtjes. :frowning: maaar we hebben het heel gezellig gehad, ik was vreselijk zenuwachtig, omdat ik helemaal alleen was.
maar alles is gelukkig goed verlopen,
nog vragen? stel ze maar. :wink:

Hoi,

Ik ben al wat ouder en heb via Relatieplanet iemand ontmoet. Ik heb nog wel mailcontact maar via van alles uitzoeken ben ik er ook achtergekomen dat er heel veel niet klopt. Ik wilde naar hem toe gaan en hij had iedere keer een ander verhaal. Nu blijkt dat er een Nederlandse vrouw bij hem in woont. Volgens hem is het alleen een huisgenoot en hebben ze niks met elkaar. Maar hoe kom je daar achter? Ik bedoel maar, door veel na te vragen en te checken ik weet nu nog niet wat ik ermee ga doen maar ik wil je wel waarschuwen dat dit soort dingen dus kunnen gebeuren. Ik raad het jou ook aan om alles echt goed te checken.
Het verhaal op MSN was zo mooi.

mensen ik vind het zoooo spannend. Ik heb er onwijs veel zin in maar ben toch ook wel een beetje op mijn hoede. Ik heb in mei tijdens mijn vakantie een hele leuke duikinstructeur leren kennen. Hij vond mij ook wel erg leuk en we zijn uit geweest 1 keer. Toen is er niets gebeurd omdat ik niet wilde maar de aantrekkingskracht is echt enorm!! Sinds ik weer thuis ben heb ik dagelijks contact met hem via sms, telefoon en msn met webcam. Ik vind hem helemaal geweldig en ga daarom begin augustus dit jaar, weer terug voor 15 dagen! Hij werkt als instructeur maar kan wel regelen dat hij die dagen vrij heeft zegt hij.

Ik ben wel een ondernemend typje, en vind nieuwe uitdagingen geweldig. Gezien daar nog geen Nederlanders werken maar er wel veel Nederlanders op vakantie komen en komen duiken, kwam hij met het idee om bij de duikschool te komen werken. Ik vind duiken ook geweldig en vind het dus wel een aantrekkelijk plan! Natuurlijk moet ik een hoop leren maar ik zal daar geen problemen mee hebben, met dat werk. Ik leer snel, vooral als ik het leuk vind.

Als ik er ga werken, dan zal dat voor een jaartje zijn. Voor dat zover is, wil ik ook graag nog een keertje voor 1,5 a 2 maanden er naar toe om de mensen te leren kennen e.d. Het enige waar ik me druk om maak is dat ik hem dus eigenlijk verder niet ken. Ik heb hem 4 dagen gezien en gesproken en verder alleen via tel, sms, msn, webcam. Ik ben altijd verschrikkelijk nuchter geweest… maar kan dat nu gewoon niet meer zijn. I completely lost my mind!

Hij weet me goed om zijn vinger te winden met zijn praatjes. Ik ben alleen bang dat ik hem zó leuk vind dat er straks niets van waar blijkt te zijn en ik dat gewoon niet heb gezien. Bang om bedrogen te worden!!

Maar hij is eeeecht verschrikkelijk leuk. Echt een vrouwenmagneet. Dat absoluut. Dus daarom ben ik ook wel op mijn hoede… Nu mijn vraag… Wat zou jij doen?

Zelf vind ik me er wel goed aan doen om nu gewoon 2 weekjes te gaan en daarna nog een keer maar langer. Zo krijg ik ook te kans om hem te leren kennen.

Dat ik vooral zo op mijn hoede ben, is nog wat anders namelijk… Ik zit een beetje te klooien met het visum. Heb er wel het e.e.a. over uitgezocht en weet nu dus dat de werkgever voor mijn werkvisum moet zorgen. En als ik er gewoon een jaar wil blijven, dan moet ik ook genoeg op de rekening hebben staan om mijzelf te kunnen onderhouden. Daar was ik met mijn askim over aan het praten… ik zei voor de grap (hij weet dat ik geen geld heb, dus dat het echt een grap was) ik koop gewoon een huis! Dan krijg ik meteen een visum voor 5 jaar. Toen zat hij vrij geheimzinnig te doen en kwam het hoge woord eruit… Hij wilde wel met me trouwen omdat dat het makkelijker zou maken en vooral omdat hij ZO gek op me is…

En dáár wringt het hem bij mij. Ik amuseerde me absoluut en heb m voor gek verklaard. Wat denkt ie wel niet. Maar dat hij op dat idee komt, daar gaan bij mij de alarmbellen wel door rinkelen. Hij was echt serieus!!

Nu hoor ik nl. wel verhalen over Turken die op die manier Europa binnen willen komen… Nu komt hij echt niet over als zo’n persoon… (hij zei zelf dat hij lekker in Turkije wil blijven. Mooi weer, mooie omgeving, goed werk, so why leave) maar dan nog…

Sorry voor mijn geraas… maar weet echt ff niet meer of ik er nu nog wel goed aan doe om er heen te gaan voor 2 weken… Hoe smoorverliefd ik ook op hem ben… ik moet natuurlijk wel verstandig blijven. Hij is overigens 31, en ik 24. Voor het geval je dat wil weten :wink:

Ik ben overigens wel bereid om een leven met hem op te bouwen. Maar dit gaat wel heel snel natuurlijk. We spreken elkaar echt gigantisch vaak. En mijn gevoel zegt me ook dat ik héél graag bij hem wil zijn en blijven. Maar ik weet uit ervaring ook dat iedereen op een gegeven moment veranderd. Dus dat kan ook na een paar jaar anders zijn… (nog niet zo heel lang geleden heb ik mijn eigen relatie verbroken van 6 jaar… dus weet er echt alles van!!)

Begint de voornaam van die man met een K? Geboren in Turkije, opgegroeid bij een tante in Nederland, getrouwd met zijn nicht? Als dit je bekend voorkomt en je hebt vragen mag je me een PB sturen om daar verder op in te gaan.

(de man die ik bedoel houdt er een hele harem op na: Nederlands, Belgisch, Duits, you name it)

Het lijkt me echt shokking om daar achter te komen. Ikzerlf hou er ergens altijd wel rekening mee, maar dan nog. Als het dan ook zo blijkt te zijn voel je je wel beetgenomen denk ik. Sterkte.

Nee zijn achternaam wel. ga misschien wel maar dan eerst maar eens 4 dagen of zo en dan eerst maar eens kijken, ik twijfel zo enorm.