Motorvakantie; logeertips?!

Cor, de beoordeling van die camping is onder de 6. Das voor een camping in Noorwegen gewoon echt weinig. Dat er ook positieve dingen op staan kan maar de meerderheid is ontevreden.

Als ik een camping aanraad sta ik daar echt achter (tenzij anders vermeld) en dus zou ik deze camping nooit aanraden.

Ikzelf kan niet oordelen over de camping van Cees Verkerk, omdat ik er nooit ben geweest. Maar als ik meningen daarover hoor, dan kan ik er melding van maken. En als een ander een oordeel geeft over een camping, denk ik dat hij/zij daar volledig achter staat. Ik heb zelf een aantal campings genoemd, maar van de meeste heb ik geen duidelijk oordeel. Ik huurde wel eens hutjes. Die waren veelal goed.

Maar hoe kun je campings aanraden waar je niet (recentelijk) bent geweest?! Dat snap ik echt niet.

De meeste van de door mij bezochte campings heb ik wel eens bezocht, zij het niet in een tent, caravan, camper, of iets dergelijks, maar in hutten of jeugdherbergruimtes of zo. Die vond ik allemaal goed. Ik ben geen motorrijder, automobilist of fietser. Ik ben aangewezen op het openbaar vervoer.

Einde middag ontving ik een e-mailtje van mijn zwager. Hij schrijft over de camping van Cees Verkerk bij Kristiansand het volgende:

“We zijn in het jaar 2009 bij Cees Verkerk geweest. En ik moet zeggen: De camping was niet van erg goede kwaliteit. De plekjes waren heel mooi, maar het sanitair was niet best. Het aanleunende appartementencomplex zag er heel goed uit. We hebben nog gegeten in zijn restaurant en dat was ook prima. En Cees zelf is gewoon een gezellige vent.”

Dus ondanks dat de camping niet helemaal om naar huis te schrijven was, zijn er andere omstandigheden, die het voor mensen toch aantrekkelijk kunnen maken om die camping eens op te zoeken. En dan heb ik het niet over de populariteit van Cees Verkerk als voormalig schaatser. Als ik mij niet vergis, maakt hij ook muziek op een hammondorgel of zoiets.