(origineel bericht op be-more.nl)
Morgen is het zo ver!
In de afgelopen dagen heb ik een hoop dingen die lopende waren afgerond.
Op zaterdag heb ik gedag kunnen zeggen tegen mijn familie (de rest had ik de weken daarvoor al gezien). Zondagochten ben ik met met papa naar Utrecht gereden in de camper, en hebben we al mijn spullen verhuisd naar Zoetermeer. Het had iets therapeutisch om alles zo weg te verhuizen; zo voelt het alsof dit schooljaar écht is afgerond.
Maandag heb ik na de les in de stad afgesproken met twee meisjes uit Utrecht die ik tijdens de trainingsdag van Be More had leren kennen, Marleen en Janneke. (Als jullie dit lezen: hoi!). Het was gezellig en fijn om met mensen te kunnen praten die hetzelfde gaan doen! Ze leken wel haast zenuwachtiger te zijn over dat ik bijna weg ging dan dat ik was - misschien omdat ik met mijn hoofd nog bij de statistiektoets zat. Hopelijk kunnen we als we alle drie weer terug zijn nog eens over onse ervaringen bijpraten! Na de lunch ben ik de stad ingegaan en heb ik een klamboe (1 persoons, multiuse) gekocht. De rest van de avond heb ik nog een beetje geleerd voor de statistiek toets en mijn spulletjes die nog in mijn kamer stonden ingepakt (tijdens het luisteren van het laatste album van de Arctic Monkeys, ik weet niet waarom ik dat niet eerder heb ontdekt want het is super!)
Goed, dinsdag heb ik na de statistiek toets snel ons huis opgeruimt en schoongemaakt met Annelies, en heb daarna koffie gedronken in de stad met Milo, Jeanine en Annelies.
Thuis heb ik lekker op de bank gelegen met mama, papa en Nathalie en wat bijgepraat. Toen ze naar bed gingen heb ik mijn tas ingepakt (thank god voor de inpaklijst) en geskypt met Sarah. Nu slapen en morgen mijn laatste opdracht voor statistiek snel afmaken en dan…naar Schiphol met mama en vliegen naar Bangkok!