Morgen...

(origineel bericht op be-more.nl)

Morgen…

Morgen is het na maanden van voorbereidingen eindelijk de dag dat ik in het vliegtuig stap.

Maandenlang heb ik geroepen ‘ooh 28 januari ga ik pas’ en pas vanochtend toen ik 27 januari zag staan sloeg me de schrik om het hart. Morgen ga ik dan echt 4 maanden naar rimboe, 4 maanden ontberingen, maar ook 4 maanden plezier en nieuwe ervaringen.

3 dagen lang heb ik mijn koffers gepakt en weer uitgepakt, heb ik wel alles mee? Heb ik dit nodig? Ik kan nu zeggen dat ik genoeg heb om jaren weg te blijven. Het was ook even schrikken toen de koffers werden gewogen. Ruim 12 kilo teveel bagage, dus hup weer de koffers open en alles eruit. Conclusie, ik heb nu 12 kilo handbagage, oftewel ik til me een breuk. Maar gelukkig hoef ik nu geen afscheid te nemen van mijn vochtige doekjes en koffie… Dat had ik niet kunnen verkroppen!

Het is nu tijd voor mijn laatste aflevering van GTST, bankhangen en genieten van de lekkere warme douche. Straks even afscheid nemen van mijn lieve vrienden en dan optijd naar bed. Morgen om 05.00 gaan we al richting schiphol, dat zijn de consequenties van afgelegen wonen…Vanaf morgen is alles anders,dan geniet ik van latrines, koude douches en beestjes waar ik niet vrolijk van word.

Mijn volgende bericht komt vanuit Uganda waar het momenteel 37 graden is. Wat heb ik zin in de zon! Ik ben benieuwd wat me te wachten staat, maar dat gaan jullie binnenkort horen.

Wish me luck!

Groetjes,
Marjorie

(origineel bericht op be-more.nl)