(origineel bericht op be-more.nl)
Tot morgen Uganda!
Hoi hoi ,
Ik ben Anouk en morgen vertrek ik dan éindelijk naar Uganda. Wauw, wat heb ik er zin in. Nu zit ik nog op mijn zolderkamertje maar vanaf morgen ruil ik dat voor een maand in voor het vrijwilligershuis bij FOHO.
Alle voorbereidingen zijn getroffen. Het paspoort ligt klaar en het gele boekje ligt ernaast. De inentingen zijn een tijdje geleden al gehaald en mijn tas begint nu echt aardig compleet te raken. Vandaag spookt nog wel door mijn hoofd of ik dan écht alles heb. Volgens mij is dat op dit moment wel zo, en anders koop/leen ik het ter plekke wel.
Be-More heeft me ook heel erg goed geholpen met de voorbereidingen en daarvoor wil ik ze onwijs bedanken! Bij een vraag was er altijd snel antwoord en dat is fijn.
Ik ben heel nieuwsgierig. Naar de mensen, naar het land zelf, de cultuur en alles wat Uganda met zich mee gaat brengen. Op dit moment ben ik niet gespannen maar heb ik er vooral heel veel zin in. Ik heb hier ook echt heel erg naar toe geleefd. Sinds gisteren dringt het pas echt tot me door dat het avontuur voor de deur staat.
Ik hoop dat ik op deze blog af en toe is een stukje kan schrijven. Ik beloof niks want ook ik weet nog niet hoe alles precies gaat verlopen.
Let’s do this!
Liefs, Anouk