Mooie vliegticket prijs

Summer Asia Madness Special Per direct is voor de reisperiode vanaf 29 juni t/m 31 juli is voor on-line reserveringen de bestemmingen Bangkok, vanaf Eur 774,- all-in, Hong Kong vanaf Eur 792,- all -in (via Bangkok) en Taipei vanaf Eur 846,- all-in, per direct beschilbaar.

Bij China Airlines

                                                     Gr Searcher

Om eerlijk te zijn vind ik tickets voor € 774,- naar Bangkok geen spectaculaire aanbieding. Een tijdje geleden was er nog een aanbieding bij Malaysia Airlines met tickets naar Bangkok all-in voor € 499,-. Op dit moment zijn er zelfs goedkope Singapore Airlines tickets naar Bangkok voor € 599,- in de reisperiode augustus 2009 tot maart 2010.

Voor Juli is het natuurlijk wel een goede aanbieding.

                                                                 Gr Searcher

Is natuurlijk ook afhankelijk van het feit of je het niet erg vind om over te stappen, of dat je 12 uur onderweg meer dan genoeg vind.
Dan is € 200,- meer geen probleem, vindt ik…

R.

Het interessante aan deze Singapore Airlines aanbieding is dat je voor de zelfde prijs je terugvlucht vanuit een andere plaats in Thailand kunt boeken.

Bijvoorbeeld aankomst Phuket en terugvliegen vanuit Chang Mai

Theo

Dit is een China Airlines aanbieding

Ik bedoel de Singapore Airlines actie v.a.€599 ingaande 10 augustus tm maart 2010.

Zeker een goede prijs als je op een datum in het hoogseizoen reist.

Theo

Dat is zeker een goede prijs. China air kost ook 600 euro, maar volgens mij is Singapore betere kwaliteit of niet?

KLM komt nu via GreenwoodTravel naar buiten met zijn vliegticket prijzen voor 2010.

Hier wordt je niet vrolijk van, het is crisis ,flink doorgaan met zulke prijzen…:frowning:

De prijzen van Emirates voor 2010 staan ook op de website van Greenwood, en deze zijn toch een stuk minder dan die van KLM. Wel een overstapje in Dubai… Maar volgens velen is Emirates ook beter van service dan KLM en 30kg bagage toegelaten + 7kg handbagage :biggrin:

Groetjes

Kim

Bedankt voor de tip, we hebben zojuist geboekt voor een retourtje Amsterdam-Bangkok van 27 jan. tot en met 24 febr. 2010
voor 2personen voor 1187 euro!! Wel een overstop in Singapore maar weinig overstaptijd.
Groetjes José

Graag gedaan. Ik probeer op mijn blogje aanbiedingen als deze bij te houden, dus via de link hieronder kun je misschien vaker een buitenkansje tegenkomen. Het duurt nog even, maar in ieder geval vast veel voorpret gewenst voor je reis. Hier op het forum zitten erg veel mensen met Thailand-ervaring, dus als je vragen hebt…

Wij hebben bij Air Asia een voor een retourtje BKK-Bali 50 euro betaald p.p voor februari 2010. Hoe vroeger je boek hoe goedkoper! Toch geen geld!!:vak01: