Aan welke prijs moet je denken voor een ticket naar Bangkok?
En in welke periode kun je het beste boeken voor juli 2009?
Alvast bedankt
Aan welke prijs moet je denken voor een ticket naar Bangkok?
En in welke periode kun je het beste boeken voor juli 2009?
Alvast bedankt
tussen de 500 en 800 euro.
als de brandstof niet veel duurder word heb je wel een ticket tussen 600 en 800 euro wel van af een Duits vliegveld
volgens mij kan je nu al boeken!
:lol:Kijk maar uit met een jaar vooruit boeken als je ziet hoeveel airliners er gaandeweg in ademnood komen. Anders wordt er tenminste gesneden in de dienstregelingen.
Overigens als je nu (juli 2008) zou vertrekken liggen de prijzen eerder rond de 1000-1200 euries idd erg afhankelijk van de alsmaar stijgende brandstofprijzen. Hoe dan ook zijn de ticketprijzen onrustbarend aan het stijgen.
Ben bang dat prijsniveau 600-800 voor juli niet gauw meer gaat terugkeren.
[quote=“falang, post:4, topic:43004”]
:lol:Kijk maar uit met een jaar vooruit boeken als je ziet hoeveel airliners er gaandeweg in ademnood komen. Anders wordt er tenminste gesneden in de dienstregelingen.
Ik denk dat de grote jongens naar Thailand nog steeds wel blijven vliegen zoals Thai Airways, Eva Air of China Airlines. Dus 1 jaar van tevoren boeken kan volgens mij niet veel kwaad bij deze grote maatschappijen.
gr van Moira
Ze zullen wel blijven vliegen, maar de kans bestaat dat ze gaan snijden in de dienstregelingen (zie quote falang).
Dit heeft EVA Air vorige week ook al gedaan en de dinsdagvlucht eruit gehaald gedurende het winterseizoen…