Hallo allemaal, wij hebben plannen om in juli/augustus naar Cambodja te gaan, maar willen behalve rondreizen ook nog relaxen aan een mooi strand.
Ik weet helemaal niets van dit land, zijn er mooie stranden en waar zijn die dan?
Alvast bedank voor jullie reacties
Wij gaan eind juni t/m medio juli naar Thailand en Cambodja en ik ben ook erg benieuwd naar de stranden en/of eilanden van Cambodja en de ervaringen hiermee. Op deze website vind ik enige informatie Cambodia islands: Our pick of the best islands in Cambodia . Ik ben benieuwd naar persoonlijke ervaringen, snorkelervaringen, het weer in juni/juli en zijn de eilanden een aanrader tov eilanden in Thailand? En hoe is de reis naar de eilanden toe? Ik hoor graag jullie ervaringen…
Sihanoukville is de plaats waar het zontoerisme zich concentreert. Hier vind je dan ook de meeste voorzieningen toegesneden op westerse smaak en luxe. Voor de kust bevinden zich tal van ongerepte eilanden met prachtige stranden en mooie snorkellocaties.
Klopt! Wanneer je een wat rustiger strand wilt bezoeken zou ik je Otres Beach aanraden. Dit ligt 6 km van Sihanoukville en het strand is een stuk rustiger, je wordt minder lastig gevallen door mensen die vanalles aan je willen verkopen en er zijn een hoop leuke strandtentjes.
Wij hebben hier ook een aantal nachten geslapen. We hadden 2 nachten gepland, maar uiteindelijk zijn we er 4 gebleven omdat we het er zo naar ons zin hadden!