Tips Sihanoukville

Hallo!

Ben nu in Pnom Pehn, maar wil over twee dagen naar Sihanoukville gaan. Wat zijn jullie ervaringen met de stranden daar, welke is het leukste?
En weet er iemand een leuk guesthouse?
Ik reis alleen en geef de voorkeur aan een budget guesthouse met een gezamenlijke ruimte waar je andere backpackers kan ontmoeten…

Alvast bedankt!!

Groetjes Marieke

heej marieke
wij zitten nu om siem reap en gaan morgen naar sihanoukville. we hebben van mensen gehoorde dat we zeker bamboo eiland moeten bezoeken. daar slaap je met 10 man op een eiland en het schijnt er leuk te zijn. wij gaan het iig wel even checken.
xx

Hoi Marieke,

Wij zaten in Sihanoukville aan het occheuteal Beach. Overdag en 's avonds gezellig en druk. Overdag staat het strand vol met ligbedjes die je gratis kan gebruiken als je een drankje of hapje uit de strandtent waarvan ze zijn neemt. 's Avonds halen ze de ligbedden weg en zetten ze tafels en stoelen op het strand verlicht door kaarsjes, super sfeertje!

Guesthouse kan ik je niet aan helpen. waar wij zaten kwamen weinig alleen reizende packpackers.

veel plezier in ieder geval.

Als je toch in sihanoukville ben zou ik nog doorgaan naar Kep. En dan naar Rabbit Island erg relaxed en mooi eilandje is dat.