Beste lezers,
Al bijna 5 jaar wonen wij met heel veel plezier op deze mooie finca op een half uur rijden van Salta. Landelijk gelegen, maar toch met voldoende voorzieningen in de omgeving, en een werkelijk prachtig uitzicht op de Andes!
We zijn echter op zoek naar een andere woning in dezelfde omgeving, maar met een kleiner perceeloppervlakte. Vandaar dat ons huis nu te koop staat.
Voor meer informatie en foto’s, zie http://www.mijnhuisverkoopikzelf.nl/woning/47ha-bij-salta/mooie-5046.html
Wie weet zijn er hier op dit forum wel geinteresseerden of ken je iemand die op zoek is naar woonruimte in de omgeving van Salta. Laat het ons weten!
Hoi,
ziet er allemaal mooi uit. zelf heb ik al werk zat aan eigen huis en tuin (www.casonadelrio.com) en is salta vanuit hier nogal een eind weg. er zit een NLs stel in San Lorenzo, met een hosteria daar. Verder ken ik persoonlijk geen andere NL in die streek of andere mensen die serieuze interesse hebben. licht het op de weg naar cachi, cafayate of andere bestemming?
Ik veronderstel dat jullie het ook op argentijnse websites proberen te verkopen, want de kans dat een NLer het wil, lijkt me niet zo groot. Maar argentijnen/saltenos moeten wel veel pesootjes hebben. Misschien kun je het land verpachten, en anderen er landbouw op laten bedrijven, als de grond daarvoor geschikt is. In Salta wordt o.a. Tabak verbouwd en dat heeft een aardige opbrengst.
goed, als ik nog mensen tegenkom met voldoende middelen, die interesse hebben, zal ik het laten weten.
groet,
stef