hoi
ik ben aan het twijfel of ik spaans ga leren in montanita bij montanita spanisch school of bij marizul. Montanitaspanisch school kan ook je reis naar de galapagaos regelen. Lijkt me wel handig. Heeft iemand hier ervaring mee?
groet dian
hoi
ik ben aan het twijfel of ik spaans ga leren in montanita bij montanita spanisch school of bij marizul. Montanitaspanisch school kan ook je reis naar de galapagaos regelen. Lijkt me wel handig. Heeft iemand hier ervaring mee?
groet dian
Hai Dian,
Weet je al wat je doet? Ik ben nu namelijk ook aan het kijken naar een spaanse taalcursus.
Groetjes!
hoi
ik heb gemaild naar marizulspanish school met de vraag of ik les kan volgen bij ze, maar ik heb nog steeds niks van ze gehoord. Ik denk dat ik toch voor montanitaspanish school ga. Ik had hun al gemaild of ze me ook kunnen helpen met een reis te boeken naar de galapagos en dat konden ze wel. Als ik na dit weekend nog niks heb gehoord dan ga ik denk wel boeken bij montanitaspanish school. Leuk als je daar ook boekt! Welke datum ben je van plan om naar ecuador te vliegen? en wat zijn je verdere plannen?
groetjes dian
Al ga ik nu wel weer twijfelen of ik er naar toe moet… 45 mensen overleden aan alcoholvergiftiging. Ben je wel eens eerder in ecuador geweest? Twijfelen soms wel over de veiligheid daar.
groetjes dian
Ha Dian,
Nee ik ben nog nooit eerder in Ecuador geweest. Maar in elk land is wel wat toch? Je moet gewoon goed opletten, (dan maar geen alcohol drinken ;)) Heb je al een ticket?
Groetjes Anne
nee moet ik nog kopen! heb voor de rest al wel alles opgezocht hoe en wat enzo… dus zou nu wel jammer zijn als ik toch niet ga. Ik ben al wel eens in costa rica en panama geweest en zat daar ook weer even over na te denken. WAs ook super leuk daar!
Ik heb m’n ticket!
Ik vlieg 29 oktober naar Ecuador (Quito)
Wanneer ga jij? en heb je al iets gehoord van die school?
Groetjes!
heyy
super dat je je ticket hebt gekocht. Nee ik heb niks meer gehoord van marizul dus als ik naar ecuador ga dan wordt het montanitaspanish school. Ik heb nog geen ticket geboekt omdat ik het ook wel spannend vind om in m’n eentje te gaan. WAt zijn jouw verdere plannen? misschien kunnen we samen reizen of een stukje? Heb je ook facebook? mij kan je vinden onder dianmertens. Ik ben 28 jaar en werk als pedagogisch medewerker. Ik zou graag een week eerst spaans willen leren in montanita of als het er super leuk is twee. Maar zou ook nog graag naar de galapagos willen, naar cuenca en banos. Maar er staat nog niks vast. Dus heel flexibel.
groetjes dian