Ecuador, Galapagos en Peru

Hallo,
Ik ga half september voor 3 maanden rondreizen in Ecuador, Galapagos en Peru. Ik wil dit combineren met een spaanse taalcursus en vrijwilligerswerk.
Wie gaat rond deze periode ook naar deze landen?
Wellicht kunnen we elkaar meeten en een tijdje samen reizen?

Groetjes
Danielle

hoi

Ik wil in november voor drie weken naar ecuador. Ben je er dan ook? ik wil een week naar montanita voor spaans te leren en te surfen en daarna nog reizen. Wat zijn jouw plannen?

dian

Hoi Dian,

Ik ben van plan om rondreis discover Ecuador via Activity International te boeken en dit te combineren met vrijwilligerswerk op de Galapagos eilanden.
Ik ga ook 1 week naar Montanita voor spaans en surflessen, maar daar ben ik al half oktober, daarna vermoedelijk 1 maand naar de Galapagos eilanden en rond half november ben ik dan weer in Quito.
Wellicht dat we elkaar half november kunnen ontmoeten.

Groetjes
Danielle

hoi

Vlieg je van de galapagos naar quito? en welke datum ben je daar? Wat wil je precies zien in ecuador? Ik had gekeken naar cuenca en banos. Ik hou zelf erg van over markten lopen… iets over de cultuur leren… steden bekijken… maar ook in banos mountainbike. Lijkt me super mooi om de vulkanen daar te bekijken. Ik ben zelf 28 jaar en vind backpacken erg leuk maar hou ook wel van een schoon bed zonder kakkerlakken! En als ik nog ergens een bar tegen kom waar ik leuk kan salsa dansen dan is mijn vakantie helemaal goed!

groetjes dian

Hoi Dian,
Sorry voor late reactie, ben een weekend weggeweest.
Ik ben rond 12 november weer terug in Quito, vermoedelijk zal ik 14 november naar Lima Peru doorvliegen waar ik met een vriendin door Peru en Bolivia zal gaan reizen.
Omdat ik half september al naar Ecuador vertrek, zie ik al heel veel van het land, ben dan net te laat terug om jou te ontmoeten aangezien ik doorreis naar Peru.
Veel succes met het maken van je reisplannen.
Groetjes
Danielle

hoi

jammer! maar heel veel plezier tijdens je reis!!

groetjes dian

ja jij ook!