Reismaatje gezocht voor Ecuador/Galapagos Eilanden Juli/Augustus

Hoi daar,

Ik ben deze zomer absoluut van plan om richting de galapagos eilanden te gaan en ook een deel van ecuador te doen. Helaas zijn er weinig… uhm beter gezegd helemaal geen mensen in mijn directe omgeving die op een spannende zelf geplande trip willen.
Ik ben van plan om van half juli tot half augustus te gaan. 1 maand dus.
het rondreizen en de attracties die ik wil bezoeken plan ik zelf in. Ik maak dus een eigen programma want ik haat het om afhankelijk te zijn van een geboekte tour waar je als massa-tourist langs alle attracties gesleurd wordt. Gewoon dus allemaal lekker zelf doen, eigen tempo en eigen programma met de lonely planet als informatiebron.
Lijkt het je wat om deze zomer richting galapagos en ecuador te gaan met mij en een eigen programma samen te stellen. Laat het me weten!
Dus hoe ziet de reis eruit in een paar steekwoorden:

• Zelf doen
  • Eigen tempo
  • Lonely planet
  • low budget
  • 1 maand
  • back packen

Nog even wat over mijzelf:
24 jarige student, woonachtig in Roosendaal

Hoi Jeroen,

Ik ga vanaf maart, 4 maanden backpacken door argentinie, chili, bolivia, peru en uiteindelijk ecuador. Op 8 juli '08 vlieg ik terug naar A’dam. Eind juni tot aan mijn terugvlucht zit ik dus in Ecuador en ik wil heel graag naar de Galapagos Eilanden.

Ik weet dat ik op een iets ander tijdstip daar ben dan jij, maar mocht je iets eerder in Ecuador zijn, laat het me weten. Misschien kunnen we samen iets ondernemen (galapagos?)

Alvast een fijne reis toegewenst!

Luc (23, student, bijna afgestudeerd, woonachtig in R’dam)

Hoi Jeroen,
Ik zou ook nog héél graag een keer naar de Galapagos eilanden willen en dit dan combineren met enkele dagen (?weken) Ecuador.
Ik heb zelf ook geen mensen in mijn omgeving die dit soort reizen maken en zoek daarom ook reisgezelschap. Zelf ben ik 2 keer gaan backpacken in de zomervakantie en dit is toen heel goed bevallen.

Wat ik graag zou willen in deze vakantie:

• Het grootste deel Galapagos-eilanden
  • Sportief bezig zijn
  • Stukje cultuur; en iets meer natuur
  • Bezoek brengen aan een soort Darwin bezoekerscentrum
  • Van mij mogen er nu wel dingen worden geregeld, omdat ik zelf nog niet goed bekend ben daar (bijvoorbeeld een programma volgen). Een eigen programma samenstellen zou opzich ook kunnen…
  • Verblijf op een camping, hostel of boot.

Ik hoor graag van je.