Hallo,
Mijn naam is Nadia en ik ben 32 jaar. Ik vertrek op 21/07 naar Ecuador voor 5 weken en vraag me af of er iemand zin heeft om ter plekke mee rond te trekken? Ik spreek goed Spaans, maar zie het niet zo goed zitten 5 weken gans alleen te zijn. Zijn er misschien mensen die rond dezelfde periode ter plaatse zitten? Ik heb een Lonely Planet gekocht en ben nog volop ah lezen, dus een echt plan van welke steden of dorpen te bezoeken heb ik nog niet dus alles is bespreekbaar. De Galapagos eilanden zijn zeker een optie.
Groetjes,
Nadia
Hoi Nadia,
Heb je al een beetje een idee, wat je wilt doen?
Ik kan ong 4 wkn weg vanaf 17 juli, moet de precieze data nog even checken.
Heb ook een advertentie gezet, kijk maar op 31-5 bij sschieck.
Gr Susanne
Hey Susanne,
Kben eigenlijk volop ah lezen in de lonely planet maar moet eens een lijstje maken van wat ik graag wil zien en doen. Kzou sowieso graag de verschillende steden gaan bezoeken, marktjes interesseren me, de lokale cultuur, activiteiten doen zoals een vulkaanwandeling of eens een trektocht in het oerwoud. wel met gids, want ben doodsbang voor spinnen. Ksta open voor alles. Heb jij al dingen of plaatsen op je lijstje staan?
groetjes
nadia
mn emailadres is [EMAIL=“nadia_qureshi@hotmail.com”]nadia_qureshi@hotmail.com als dat makkelijker is.
hallo
ik zou ook willen gaan, maar de periode oktober-november. En zoek ook nog reisgenootjes voor die periode dan …
Kan je eens laten weten na je reis wat je zeker aan zou raden ?
groetjes
Hallo ,
ik ben ook op zoek naar reisgenoten voor kortere of langere tijd.
Ik wil graag naar Peru, Ecuador en Galapagos eilanden. Of iets anders in Zuid Amerika. Vooral de Andes lijkt me helemaal gewelding.
Lekker relaxed, rustig aan, genieten van alles en iedereen die je onderweg ontmoet
Ook ik werk in het onderwijs en ik wil graag de hele vakantie benutten, van 11 juli tot 27 augustus.
Backpacken en low-budget is voor mij een levensstijl geworden.
Ik ben in India, Indonesie, Thailand, Laos , Singapore geweest, buiten Europa dan.
Ik ben benieuwd naar je reaktie.
groetskes,
Reneey