Ik ben op zoek naar een groepje reisgenoten voor november 2010 tem januari 2011! of als je een deel meewilt reizen is het ook prima !
Een reis naar Ecuador zou ik heel graag doen, alsook de galapagoseilanden. En ken er iemand die er een trekkings-reis-verblijfplaats heeft daar en hij wil me aan adressen helpen om er rond te trekken… dus dat kan ook al helpen Een groepje is leuk en de prijzen zijn vooral beter als we in het amazonegebied in een bootje varen. En we kunnen elkaar helpen met het Spaans
cheerBen zelf 34 en heb één jaartje loopbaanonderbreking tot 1 maart 2011 en ben al 2.5 maand weggeweest. (Nepal, stukje Thailand, Cambodja, Borneo) Ben nu terug in België en ben van plan terug 3 maanden te backpacken
Ik verwacht niet te veel luxe, maar ga ook niet op plaatsen zitten waar het vol zit met kakkerlakken. Ik ben wel voor een actieve/cultuur natuurreis, maar relaxen moet er ook wel een dagje in zitten. Maar ik zou geen week op het strand kunnen liggen … De reis naar Borneo is ook een enorme jungle-natuurervaring geweest (bij de iban) dat ik opnieuw wil beleven maar nu bij de indianen in Equador :zon02:
voorstellen kan je mailen anja_delaere@hotmail.com :dag: