Montanita Spanish school

hallo mede-reizigers!

ik heb net mijn ticket naar ecuador geboekt; van 20 sept tot 2 dec. mijn plan is om eerst 4 weken spaans cursus te volgen en daarna rond te trekken, in ieder geval in ecuador en wellicht ook peru en/of galapagos. tijdens de 4 weken spaans les wil ik ook graag surfen, dus mijn idee is om dit in montanita te doen.

nu zijn er verschillende websites die hier een talenschool aanbieden, maar ik krijg het idee dat dat allemaal over dezelfde school gaat. heeft iemand toevallig ervaring met de talenschool in montanita? en weet je dan ook via welke organisatie ik het best kan boeken? en eigenlijk de belangrijkste vraag: welke accommodatie is aan te raden?

mijn eerste idee was om bij een gastgezin te verblijven, maar omdat ik ook wil surfen en wel van mijn vrijheid hou, weet ik niet of dat dan handig is. De cabanas bij het strand klinken leuk, maar ik ben meer van de eenvoud & budget en volgens mij zijn deze best luxe. Laat mij maar iets met mensen delen, dat kan in een dorm die ook beschreven staat, maar zijn deze een beetje aantrekkelijk?

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, alvast hartelijk dank!

liefs britt