Forumbeheerder Sargento van het forum over de Dominicaanse Republiek veranderd berichten zonder gegronde reden. Is dit toegestaan?
Betreft: topic: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=71815 vanaf berichtnummer 11
Bericht nummer 10 is door hem gewijzigd. De oorspronkelijk tekst was bijna geheel anders.
Op het aangepaste bericht heb ik gereageerd in bericht nr.11
Hij heeft de tekst veranderd in tekst die hem wel aanstaat. Bericht ging over Wimpy, aangezien hij een persoonlijke vete heeft met hem, heeft hij de tekst veranderd.
Berichten over dat hij fout zit, worden direct verwijderd.
Hij begint dan steeds weer over mijn website en over het forum van reisstart, maar die hebben met de hele discussie niets te maken.
Ik probeer het op alle manieren op te lossen (ook via privé berichten), maar dan komt hij weer met nieuwe beschuldigingen in het forum en zo gaat dat maar door.
Heb al voorgesteld om het hele topic te verwijderen.
Mijn bericht met de tekst:
Deze hele discussie is begonnen doordat jij zonder een gegronde reden berichten van anderen zit te wijzigen. Zou vreemd zijn als dat toegestaan is. Denk niet dat dit in handleiding van forumbeheerders van Wereldwijzer staat .
Deze tekst wordt steeds weer door Sargento verwijderd, omdat meneer zich dan aangesproken voelt.
Ik wil het forum helemaal geen schade toebrengen. Ik wil gewoon dat hij zonder gegronde reden geen berichten wijzigt. En alles vanaf bericht 11 verwijderd. Al klopt bericht 10, door Sargento geschreven, niet. Beter is misschien wel om het hele topic te laten vervallen.
Een veel uitgebreidere bericht heb ik al gestuurd naar de redactie, maar die reageren niet en doen ook niets.
Dit bericht zal ook wel weer verwijderd worden.