mogelijkheid joggen??

Hoi,

Misschien een stomme vraag maar kun je op Bali ook lekker joggen?
Ik loop zo’n 2 tot 3 x per week hard en vind dat heerlijk.
Als we straks 3 weken op vakantie zijn, wil ik wel proberen dit te blijven doen.
Ben dus erg benieuwd naar de mogelijkheden en of het que verkeer en zo wel mogelijk is.

Ik hoor het graag.

Gr. Jolanda

Waar op Bali?

Op sommige plekken is het best te doen qua verkeer. 's Ochtends op het strand (extra hindernis, dat zand) loop je niet snel iemand in de weg.

Een groter probleem zijn de temperaturen en de luchtvochtigheid. De meeste mensen zweten al vrij veel zonder extra lichamelijke inspanning.

Hoi Jenny,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ja, de luchtvochtigheid zal zeker parten spelen, maar wanneer je dan smorgen vroeg ga, valt dat misschien nog mee (hoop ik).
En wij maken een rondreis en zullen ons dus op diverse plekken bevinden dan.
Uiteraard zal het op de ene plek beter te doen zijn als op de andere, duidelijk.

Bedankt.

Gr. Jolanda

Gewoon schoenen meenemen en ter plekke kijken of het kan. Mij is het in ieder geval te vochtig, ik ga liever zwemmen of duiken :wink:

1 like

Sanur: Het jogging-pad langs het strand, ca. 5 kilometer lang.
Desa Kertalanggu (Denpasar): Joggingpad van ca. 4 kilometer door de rijstvelden
Denpasar: Lapangan Renon, loop en joggingpad van 2,5 kilometer langs het park

Verder, de Hash House Harriers zijn ook (erg) aktief op Bali (er zijn zelfs nu 2 groepen) en zetten vaak erg leuke tochten uit die je volgens mij - met enige inzet - ook ergens op het Internet zult kunnen vinden en kan “nalopen”.

Hoi Jolanda,

In principe kan je natuurlijk overal joggen.
Wij joggen, indien we er tijd voor hebben, of s’morgens vroeg voor 08:00 of na 17:00. Daartussen is het gewoon te heet.

Warme groet,
Marcello