Wat raden jullie voor Porto aan? Autostoeltjes bijhuren of zelf meenemen? (Voor kids van 2 en 4)
Kan ik overigens nog leuke korting krijgen als ik 3 5 deurs auto’s voor wil huren? (Vanaf donderdagmiddag tot maandagochend vroeg.) Exacte datum post ik liever niet openbaar maar is buiten de vakantieperiode.
Wat leuk dat je met je kinderen wilt gaan rondrijden. Gezinnen met kinderen nemen gemiddeld meer bagage mee. Wij zouden jullie adviseren om te kiezen voor een stationwagen. Deze hebben namelijk meer ruimte om koffers en spullen mee te nemen.
Voor een kind van 2 jaar oud adviseren we om ter plaatse een autostoeltje te huren. Het zijn vaak hele grote stoelen voor in de auto die toch lastig zijn om zelf mee te nemen. Dit autostoeltje zal echter iets anders zijn dan dat jullie zijn gewend. De stoelen voldoen aan alle veiligheidseisen die ook in Nederland gelden maar houdt er rekening mee dat ze qua comfort wat minder zijn (lees: gebruikt) dan in Nederland. Neem eventueel een universele badstofhoes mee voor de stoel, dan is ´ie lekker fris. Voor een kind van 4 adviseer ik om zelf een zitverhoging mee te nemen. Deze zijn makkelijker mee te nemen en dit bespaart ter plaatse kosten. Het huren van een zitverhoging kost namelijk al gauw € 9,- per dag.
Mocht je meer informatie hierover willen hebben kan je ons telefonisch bereiken op 023-5699696. Zij helpen je graag verder met het vinden van een geschikte huurauto.
Gezellig dat jullie met meerdere auto´s gaan, maar we hebben geen speciale quantumkorting. Om altijd op de hoogte te zijn van aanbiedingen of lopende acties kun je je inschrijven op onze nieuwsbrief. Maar je hebt bij Sunny Cars altijd al de beste deal, omdat alles is inbegrepen. Zo is er bij de huur een schadeverzekering, diefstalverzekering, dekking van glas-, banden-, bodem en dakschades en een WA-dekking van €7.5 miljoen euro inclusief.
Eerlijk is eerlijk, prima geregeld die autoverhuur via jullie! Bij de betreffende verhuurder in Porto (Thrifty/Hertz) goed ontvangen. Waren erg behulpzaam bij het oplossen van creditcardprobleempje dat iemand uit ons gezelschap had. Geen pogingen gedaan om ons extra verzekering af te laten sluiten (wel tolkastje maar dat raden jullie in je papieren aan, baliemedewerkster liet me dat in mijn document dat ik van jullie had gehad zien). Ik kreeg wel inzittendenverzekering aangeboden maar de opmerking “I’m not planning to die or crash” leverde een grote lach op bij deze mevrouw en ze ging er verder niet over door.
De drie auto’s waren netjes, reden perfect. Waren zo te zien vrij nieuw.
Ook bij het inleveren geen problemen. Auto’s zijn kort bekeken en borg (als het goed is) weer netjes vrijgegeven.
Wat opviel was dat de baliemedewerkster ook erg te spreken was over jullie omdat “alles helemaal duidelijk is voor de klant als het via Sunny geboekt is”.