Uitgebreide keuze aan huurauto’s in Spanje

Uitgebreide keuze aan huurauto’s in Spanje

Ga je voor een onvergetelijke topvakantie? Kies dan voor een huurauto van Sunny Cars. In alle vrijheid en 100% zorgeloos rondtoeren. Zo zijn in de scherpe all-in prijs alle nodige verzekeringen inbegrepen. Je hebt geen extra kosten ter plaatse. En geen vervelende verrassingen zoals opgepompte prijzen voor brandstof. Sunny Cars biedt in Spanje geen enkele autoverhuurpartner aan met een full-empty tankregeling.

sunnycarsspanje.jpg

In Spanje werkt Sunny Cars samen met 10 verhuurpartners. Je keuze is dus enorm, vooral in het zuiden. Met een Kia Picanto de smalle straatjes van Barcelona door op zoek naar Gaudi architectuur of met een cabrio langs de uitnodigende stranden cruisen? Doen, je kilometers zijn ongelimiteerd! Vaak is een extra bestuurder bij de huurprijs inbegrepen. Ook bieden we op veel bestemmingen hotelaflevering. Erg fijn als je de huurauto niet meteen nodig hebt. Op veel locaties zonder extra kosten vanaf 3 huurdagen.

Check de actuele prijzen via www.sunnycars.nl/auto-huren/spanje

Wij willen deze zomer van Santander,via santiago de Compostella, naar Porto (Portugal) reizen.
Een auto huren vanaf Santander, onafgebroken, naar Porto wordt een probleem.
Heeft iemand een suggestie?

Hoi Juliette,

Een grensoverschrijding naar Portugal kan zonder kosten, maar in dit geval bieden wij geen mogelijkheid om je huurauto in Porto te leveren. (internationale one-way)

Eventueel kun je wel de huurauto aan de Spaanse kant van de grens inleveren bij een ander verhuurstation, bijvoorbeeld in Vigo, en vervolgens een nieuwe auto huren over de grens, bijvoorbeeld in Viana do Castelo.

Je zou dan twee keer huren en een oplossing moeten bedenken om het stuk tussen Vigo en Viana do Castelo te overbruggen. Niet ideaal, maar wel mogelijk!

Overigens zijn er geen extra kosten verbonden aan het inleveren van de eerste auto in Vigo en de tweede auto in Porto.

Succes!

Groetjes,
Sunny Cars

Bedankt voor de tip. Zelf dachten we er ook al over om het zo aan te pakken.
We zullen nog even de mogelijkheden bekijken.

Dag Juliette,

Dat kan via www.youngdrivercarrent.com . Ophalen in Santander en afgeven in Porto. Geen probleem.

Ik vond dit wel een handige site om heel goedkoop een huurauto te regelen:
www.123carrent.com

of via http://easywaycarrent.com/
voor een paar tientjes per week heb je tegenwoordig al een auto

Hallo,

Ik ga komende zomer (augustus) ruim 3 weken door spanje trekken met een vriendin. We beginnen in Barcelona en eindigen in Valencia. plaatsten waar we heen willen: Zaragoza, pamplona, san sebastian, bilbao, leon, salamanca. madrid en valencia. Een lange reis dus…

Is een kleine huurauto voor zo’n lange reis wel voordelig?

Groet, Marlieke

Bij het allerkleinste type heb je kans om een Kia Picanto te krijgen, nou wat een rotauto! Ha ha. Zelfs mijn eigen ouwe bak uit 1989 in Nederland rijdt nog lekkerder.
Een Kia Picanto klappert aan alle kanten, lijkt wel of er geen schokbrekers onder zitten (de navigatie klapperde zelfs telkens van het raam af bij kinderkopjes in de stad), en er past net een schoudertas in de laadklep, niet zoveel meer. De geluidsinstallatie is ook prut en de airco betekent: twee ijskoude dunne luchtstromen, verder bloedheet in de auto.

Met een net ietsje grotere klasse ben je net wat relaxter uit. Gelukkig had ik de andere helft van mijn vakantie een Peugeot 206, genoeg laadruimte, lekker soepel rijden, goed geluid uit de radio, goeie airco die gewoon de hele auto verkoelt.

Ik heb er een gehuurd van vrijdag

• Updated - - -

Ik heb er een gehuurd van vrijdag 25/07 tot maandag 28/07 , bij Europcar in Valencia , prijs 292€ , niet goedkoop vind ik !

Dat is zeker geen koopje geweest. Ik durf niet te zeggen wat onze tarieven waren voor die periode, maar in verband met de beschikbaarheid worden huurauto´s vaak duurder in het hoogseizoen als de pick-up datum nadert.

Zonnige groet,
Renske

Beste Sunny Cars,

Hebben jullie toevallig niet nog een leuke deal (bijvoorbeeld in de vorm van een actiecode) voor het op korte termijn huren van een auto in Spanje?

Let op!! Een navigatiesysteem in huren bij een autoverhuurbedrijf is vaak heel duur. Ik heb voor mij reis in Nederland een TomTom gehuurd… Bij navigatie-huren.nl.Voor mij ideaal en niet duur. Gewoon ff googlen en je hebt ze zo gevonden. Neem er wel eentje met een groot scherm

Fijne reis,

Martijn

http://www.luxuparking.com
[EMAIL=“info@luxuparking.com”]info@luxuparking.compic marktplaatsspanje1.jpg

+34-651668640
+34-651668656

3,50€ / day* OUTDOOR
5,00€ / day* COVERED