Nee precies. Ook al vind ik het heel moeilijk, ik geef het toch een kans. Ik vind hem echt super leuk en ik ben bang dat als ik er niet voor ga, ik er veel spijt van ga krijgen! En dan praten jullie in het engels via skype? Wij praten ook in het engels, alleen is zijn engels jammer genoeg niet erg goed. Dus vaak snapt hij me ook niet en moet ik echt puzzelen met zijn woorden om hem te begrijpen…
Is dat dan zeg maar de tweede keer na de vakantie in mei dat je hem weer ziet? Spannend dat je zijn ouders gaat ontmoeten, ben je er al zenuwachtig voor? & ga je er alleen heen?
Dan is het voor de 3de x dat k hem zie, k ga er alleen heen. Ja ben echt super zenuwachtig zn ouders te ontmoeten zijn ouders spreken namelijk geen engels alleen turks dus kan niet eens met ze praten dat is wel vervelend. Hij spreekt zelf gelukkig wel engels ook niet als de beste maar we begrijpen elkaar wel bijna altijd. Ik ben zelf nu begonnen met een cursus turks ben benieuwd hoe dat gaat haha en hij gaat ook nederlands leren.
Nou meiden, ik zit ook al 2 dagen mezelf helemaal gek te maken, donderdag voor het laatst een mail gehad (woe op do nacht) en sinsdien niks meer gehoord pppppppppppffffffffffffffffffff, ene kant ben ik rustig en denk ach zal wel druk zijn ofzo, maar andere kant weet ik dat hij om de dag haast wel mailt
Vind het wel vretend hoor bah…
Dus al volop zenuwen kmbrrr?? Gaat vast goed komen lekker vooruitzicht wanneer ga je??
Ja dat is echt slopend ik ben blij dat mijne gewoon whatsapp heeft dus we zoiezo dagelijks daarop contact hebben… ik vlieg woensdagavond echt kan niet wachten vandaag nog even alle laatste spulletjes kopen en inpakken en dan staat mn koffer ookal klaar!!
aaah spannend hoor kmbrrr! En dat maakt het nog extra spannend lijkt me, als ze geen engels kunnen spreken. Ben erg benieuwd hoe je het gaat hebben :D!
Ja ik zit nu met hetzelfde probleem Flower1982, alleen ik sinds vrijdagavond niet meer… Erg frustrerend… Via welke manier spreek je hem altijd?
Ik spreek hem altijd via de chat bij Facebook en soms via de webcam daar. Maar zijn engels is niet al te goed, dus het is nog een beetje aanvoelen hoe we elkaar goed kunnen begrijpen… Smsen kunnen we ook, maar hij heeft toch geen beltegoed haha…
Heb je inmiddels nog steeds niks gehoord? Zou hij geen goede reden kunnen hebben, druk met werk bijvoorbeeld?
Ik heb nog steeds niks gehoord, jij wel??
Hijz ou het inderdaad druk kunnen hebben en hij is nu ook aan het werk tot half 2 vanacht, maar omdat ik inmiddels gewend was dat we om de dag of eke dag wel contact hadden en nu vanaf woe/do niks meer voelt het niet echt lekker…
Nee ik heb ook nog steeds niks gehoord… Maar de mijne is gewoon bij zijn familie in Istanbul nu, het seizoen zit er nu voor hem op. Dus het is nog eens extra frustrerend, omdat de mijne dus niet aan het werk is…
Nou inderdaad dat geloof ik best…dus daar is het seizoen al voorbij mooi optijd! Wanneer ga je hem weer zien dan?
Nee al x geprobeerd maar slexhte verbinding kwam dr niet door en hij neemt niet op bij de 2de poging pppffff heeeeeeeeeel vreemd!!
Hoop dat als ik van8 of morgenvroeg op mjn tel kijk en een mail heb… en dat hoop ik ook voor jou!!
Ja ik zit ook om de paar tellen mijn telefoon te checken haha… Ik hoop het voor jou ook meid!
Ja eigenlijk zou het seizoen er pas 1 november voor hem opzitten, maar wegens overlijden van een familielid is hij eerder terug gegaan naar Istanbul… Ik ga nu 24 oktober weer naar Side en het was de bedoeling om hem daar te zien… maar het gaat nogal lastig voor hem worden om naar Side toe te komen… Maar hopelijk gaat het allemaal lukken… En jij?
Eigenlijk pas volgend jaar, maar dat duurt me echt te lang dus heb hem gevraagd waar hij precies in de winter maanden verblijft, maar ja niks geen reactie terug nog…
En om hem hier heen te halen, tja dat word een heel gedoe ivbm visum etc vind het nu best nog vroeg omdat ik hem ook nog niet lang ken, ga liever daarheen en bloeit er echt wat op gaan we natuurlijk ook wel de boel regelen om hiet te komen
Ja nogal… maar ik denk nu gewoon… doe jij maar moeite om naar mij in Side te komen en dan doe ik moeite om naar jou in Istanbul te komen in december… Wauw dat duurt nog lang!! Ja precies… het liefst zou ik hem hier ook heen halen met kerst en oud en nieuw. Maar het is mij nog veels te pril omdat te doen. Eerst gewoon kijken hoe het zit enzo…
wat fijn! En dat was zijn excuus? Dat hij te druk was…?
Heb de mijne vanochtend ook weer gesproken en die had dus precies hetzelfde excuus…
en het allerergste vond ik nog wel dat hij mijn berichtje van zijn facebook heeft verwijderd. Beetje lastig allemaal pff…
Dames sorry dat ik het zeg, mijn askim werkt ook in het toerisme van 9 tot 1 en is ook super druk, maar we spreken elkaar elke dag en zoals gister wel 4x. Dus ik moet zeggen dat het een slecht excuus is. Druk hebben ze het allemaal!!!
Ik weet niet hoelang jullie niks van hem gehoord hebben, maar ik zou het niet zomaar pikken en hem zeggen je hebt een vrouw hier en doe moeite voor haar!!!
Tja gelijk heb je wel Mutlu, maar goed ik ken hem ook net als ik donderdags een mail krijg kan ik ook niet altijd gelijk wat terug sturen…en ja hij moet dr wat voor doen!!
Woensdag op donderdagnacht had ik de laatste mail en toen zondags weer en vanaf zondag weer elke dag een mail/sms… helaas heeft hij niet zon moderne telefoon…
Maar oke…