Ik reis deze zomer voor het eerst naar de westkust en trek daarvoor 3 weken uit.
Ik heb al een ganse planning uitgewerkt en heb nog een paar vraagjes.
Ik wil 3 nachten slapen in moab en daarbij zoveel mogelijk bezichtigen in totaal zou ik daarvoor 2 dagen uittrekken. Wat moet ik zeker doen, bezoeken in buurt van moab.
Na de derde nacht zou ik willen doorrijden naar mesa verde.
Waar kan ik best verblijven? Is het de moeite waard en wat kan ik daar allemaal zien? Ik heb ook gehoord dat je het 4 statenpunt kunt bezoeken ( flat mesa) maar kan dat niet vinden op google maps.
Na mesa verde wil ik doorijden naar page en daar de antilope canyon bezoeken.
Hebben jullie nog tips.
Mesa Verde is het ritje waard.
vorig jaar september ben ik er geweest en heb een aantal wandelingen met rangers gemaakt.
Als verblijfplaats raad ik je Cortez aan.
Het ritje van Moab naar Cortez is niet spectaculair met wel schitterend.
En dan is een bezoekje aan het four corners monument wel leuk.
Zo gaan zitten dat je met je billen en voeten in 4 verschillende staten zit.
Leuk foto item !
In Mesa Verde NP zou ik in de Far View Lodge in het park logeren. Prachtige lokatie.
4Statecorners kan je beter bezoeken tussen Mesa Verde en Page, dan kom je er langs. En vergeet Monument Valley niet.
Yeehaw
Hotel in Las vegas MOET natuurlijk wel in stijl. Ik heb zelf in Ceasar’s Palace verbleven. Wát een immens en fantastisch hotel is dat! Tijdens het inchecken een upgrade gedaan naar een suite met jacuzzi… een hemelse ervaring!
In LA heb ik geslapen in Days Inn Universal Studios. Niet heel bijzonder maar wel van alle basis behoeften voorzien. Standaard ontbijt en standaard kamers, maar de locatie is heel goed. Op loopafstand van Hollywood Boulevard en vanaf daar een uitstekende uitvalsbasis richting pretparken en omgeving (zoals Beverly Hills, Santa Monica, uitkijkpunten op de bergen, etc.)