MK116 bevallen!!

O, aaah, ikke is blind!! Nog gefeliciteeeeeeerd MK!!! Heel veel geluk met jullie gezinnetje!

:hihi:

goedemorgen chris…:tongue:

nog van harte met je kleintje, geniet ervan!!!

Alles gaat nog steeds prima hier. Het mannetje raakt alle plekjes en vlekjes weer kwijt, dus hij wordt steeds mooier.

We hebben een hele leuke kraamhulp, dat is mooi meegenomen want ze loopt toch een hele week door je huis alles te regelen :wink: Wij zijn iig heel blij maar haar.

Met mij gaat het ook goed, heb nu wel last van stuwing, maar ik geloof dat het ergste weer achter de rug is. Vandaag mag ik voor het eerst naar buiten een stukje wandelen.

Geniet ervan… het word heerlijk weer dit weekend, en begint vandaag, dus das mooi meegenomen…

Heerlijk Mk,lekker je kleine mannetje showen en vooral genieten natuurlijk

klinkt goed MK!!
doet ie al meer dan alleen slapen?? want vindt zn zusje er allemaal van?
geniet er lekker van

MK, fijn om te lezen dat het goed gaat bij jullie. Een goed kraamhulp is ook nooit weg. Dit zijn mooie periodes in je leven.
Ik denk er zelf wel eens met weemoed aan terug.

Geniet er optimaal van.
Sterkte de komende tijd, want je gezinnetje is nu extra druk.

Geniet van het mooie weer, is goed voor je, maar ook voor je kleine ventje, lekker even naar buiten, en alle buren goed laten kijken…naar dat kleine wondertje.

Hoi MK116. Nou, meid geniet inderdaad van deze dagen met dit zonnig weer en laat je nog lekker even in de watten leggen door de “zuster”.

Heel goed weekend gewenst en neem het er even van, nu het weer zo mooi is. :zon02:Kusje voor je kleine meid ook. Het zal wel wennen zijn voor haar he?

Groetjes Roanna :wink:

Geniet maar lekker, ideaal weer om ff lekker samen buiten te wandelen. En … niets mooier dan met dat kleine manneke te pronken!