MK116 bevallen!!

ja mk,… mogen we volgende week zondag langskomen??

@ mk, ik kan me nog herinneren dat we voor het eerst een lijstje gingen maken en de vraag was… ga jij nog weg… nee maar ik heb wel iets anders om naaruit te kijken
en toen die datum 12 juli… leek echt eeuwen nog weg en nu heb je zowaar een zoon! wat heerlijk! daar kan denk ik geen vakantie tegenop!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!! MET DE GEBOORTE JULLIE ZOON!!

Geniet er van!!!

LIEFS,…
Brenda…xxx

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, 07-07-07 echt super hoor

Ontzettend leuk nieuws, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon,
geniet er van,

groetjes Carine

GEFELICITEERD met jullie zoon!!! :wub:

van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!:slight_smile:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Ben gek op baby’s!

MK, de geboorte van een kind is heel bijzonder, het is gewoon een wonder.
Ik hoop dat dit kleine mannetje veel geluk en vreugde in jullie leven mag brengen.

Van harte gefeliciteerd voor jou en je gezin.

Tuurlijk, ik heb beps al een pm teruggestuurd.

okey!!!
en mooie naam hoor!

hoe gaat het vandaag allemaal??

Ik denk dat hij vandaag een rustdagje heeft ingelast, hij ligt de hele dag al te slapen en wil maar met moeite wakker worden voor het eten.
Met mij gaat het prima.

lukt het met borstvoeding geven enzo allemaal?
en wat vind kleine M er allemaal van?

Mk, wat een leuke naam!! En wat is hij groot! haha ik was maar 46 centimeter… en 2300 gram!!

Ben blij dat je je goed voelt!!

@MK fantastisch mooie naam… met een goede galm zeg maar… hihi
Ik mail je nog om meer af te spreken…
Leukkkk

Mk,leuke naam.Hoe vindt M het een broertje erbij?

MK, hoop dat alles goed gaat. Wel even wennen, nu jullie met z’n 4tjes zijn. Heb je een leuke kraamhulp? En komt ze volledig, of ook maar een paar uur per dag?
Altijd wel lekker, iemand die even een extra steuntje in de rug kan geven.

Hoop dat het een beetje lukken gaat met de nachten. Zo’n kindje komt toch, wanneer het jou nodig heeft.

Knuffel voor jullie allemaal.

gefeliciteerd met jullie zoon

mooi gepland 07-07-07 :wink:

Wat een timing …:smiley:

Ben laat met mijn felicitaties maar hebben vanaf zondagmorgen geen internetverbinding gehad hier. Vanmmorgen was ie er opeens weer dus nu maar snel voordat ie er WEER uit vliegt.

http://www.dekinderschatkist.nl/images/Onderzetter%20geboorte%20jongen%20200.jpg

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine manneke!
En natuurlijk heel veel geluk met jullie viertjes.

Een mooie naam en een flink ventje hoor. Hoop dat het met jou en je kleine mannetje goed gaat