Mijn zoon van bijna 14 jaar

Hallo allemaal

Ik heb een vraag… ik ben van plan om me-vanuit nederland- telaten detacheren/en of solliciteren vanuit justitie.Ik ben al aan het informeren via me werk etc.Nu wil ik voor minimaal 1,5jaar.Dit ivm school voor me oudste zoon die zit momenteel in 2 havo.Ik wil graag informatie hoe het is voor een jongere en of er ook wel iets te doen is,sport ,muziek les etc.Mijn zoon heeft nog geen beeld van hoe het daar er globaal aan toe gaat.Ik hoop dat we via deze weg een beter beeld krijg voor hem en me zelf uiteraard.

alvast bedankt…

Grt brenda

hallo, dat ligt eraan welke sport. Bonaire is heel erg bekend om alle watersporten, surfen, kiten, wakeboarden, snorkelen en duiken
Verder zijn er wel gewoon de sportscholen waar je je bij aan kunt sluiten
Mijn dochter woont op Bonaire maar heeft geen kinderen dus over scholen kan ik je niets vertellen. Succes met je beslissing

hoi (:
bedankt voor je reactie :wink:
ik heb alleen nog een vraagje…
zou je mij wat meer kunnen inlichten over de anderen zaken zoals… muziek (scholen) bioscopen enz.
groetjes

Bioscopen ?? die hebben ze niet hoor op Bonaire en of er een muziekschool is weet ik niet, zal vanmiddag wel even de vraag aan mijn dochter stellen

Hoi Brenda,
Spannend hoor. Wij hebben ook plannen om naar Bonaire te vertrekken, maar alles nog erg onzeker. En het zal op zijn vroegst in 2012 zijn. Wij hebben een zoon van vijf dus dat brengt weer andere vragen met zich mee. Maar tijdens mijn speurocht op internet kwam ik wel de volgende site tegen. Misschien heb je daar wat aan.
http://www.jongbonaire.org/aboutjongbonaire.html
Nicoole.

Hallo,

Ik ben een Boneriaan dat weer pas in Nederland woont, ik mis mijn stukje eiland vreeselijk.
Bonaire is een prachtige eiland, maar voor teeners is er weinnig te doen. Maar het hang er weer vanaf wat jouw kind van houd. Van watersport is er veel te doen, Tennis en voetbal.

Ik wens u allebeste

Brendasel : heb je al voldoende info nu ?
Nicoole : leuk om te lezen dat jullie ook misschien gaan emigreren naar Bonaire.
Mijn dochter is vorig jaar naar Bonaire geemigreerd en zat afgelopen zaterdag in het programma : ik vertrek. Veel mooie plaatjes van Bonaire en uiteraard hun belevenissen omtrent de emigratie vorig jaar februari. Inmiddels gaat het heel erg goed met hun en als je vragen hebt kun je haar altijd een mailtje sturen hoor. Veel succes beiden
Engeland2012 : Ik kan heel goed begrijpen dat je Bonaire hopi mist !

Bedankt voor de reactie. Wij hebben de uitzending bekeken. Wat is het mooi geworden!! Hun site ziet er ook echt fantastisch uit. Ik ga hun zeker eens een mail sturen, want ik heb meer vragen dan antwoorden. Bij ons gaat het allemaal heel erg snel. In maart een vacature gezien en misschien in dec al verhuizen. Echt veel tijd voor een goede voorbereiding is er niet.Dus alle info is welkom. haha