mijn vakantie ooit !!

Hallo ik ben onlangs 1 weekje naar Turkije geweest met een vriendin , 1 week is immers niet veel maar kost niet anders !
de eerste 3 dagen waren we meer weg dan in de hotel , we waren weg op excursies , de laatste 4 dagen hebben we besloten van in de hotel te blijven en dus op mijn vraag aan zwembad gaan waar de animaties gebeuren wegens dat ik zeer graag meedoet aan de activiteiten , maar ja de eerste keer dat ik meedeed roepte B. mijne naam Jennifer sweety who are you ?? die stem deed me al smelten , ik meegedaan met de activiteit en daarna met de andere animators kennis gemaakt op m’n beste belgische engels , ik kan geen engels , maar B. ( de animator ) was mijne favoriete , de laatste dagen spendeerde ik het meer zo met de activiteiten dat B. gaf of erbij was , de laatste dag heb ik het ook met hem meersmaal doorgebracht, savonds was het de laatste avond , de show was namelijk comedie show , ik had namelijk mijn mooiste kleed aangedaan , de eerste act was over de film " the bodyguard " B. en de andere animators deden de veiligsheidagenten en kwamen in het publiek toe en we waren met meer dat een fototoestel in handen had ( ik ook toevallig ) en hij ging bij een en zei No photo , no camera , dan keek hij in mijn richting en zei hij No photo , no camera en kwam naast mij zitten en wachtte ( ik was heel blij dat hij naast mij zat ) en hij zette zich daarna recht en roepte naar zijn collega’s " I have te Bomb , the sexbomb " ik moest dus op podium gaan , ik wist niet wat er me te wachtte staat en een van de animator begon mij te fouilleren en dan kwam B. en fouilleerde hij me zelf ( ik genoot ervan natuurlijk ) en daarna mocht ik terug op mijn plaats gaan , later op de avond nodig de collega van B. ons uit voor naar de discotheek te gaan , in de discotheek heb ik passioneel met B. mogen dansen en later die nacht zijn we een eindje gaan wandelen en daar kwam een passionele kus , ik geniet er nog altijd van van die kus , later kwam er nog een en nog een , derna gingen we naar zijn kamer wou hij met me vrijen maar ik wou niet ,hij gaf me daarna zijn facebook adres en namen we afscheid van elkaar , ik weet dat animators met elke meid zo omgaat maar ik vond het gwn zo zalig en zal hem nooit vergeten en denk telkens aan hem !!!

Welkom jennifer,

wat leuk om dit te lezen, heb je hem na je vakantie alweer gesproken of is dit niks meer geworden?

Hey , dankje , ik heb hem toegevoegd op Facebook , maar sindsdien geen nieuws meer gehad

Welkom Jennifer, heb je inmiddels al weer contact gehad? Of was het echt een korte vakantieliefde?

t’was een korte vakantieliefde , we hebben geen contact !! mijn herinneringen kan hij niet meer doen verwijderen !!