Mijn verhaal in het kort [FONT=Wingdings]J[/FONT]
Mijn vakantie moest een vakantie zijn om lekker te relaxen. Geen vakantie-liefde-kriebels, was de bedoeling… Totdat ik hem zag op het podium en ik eigenlijk meteen verkocht was. Ik geloof niet op liefde op het eerste gezicht, van je kan wel zeggen dat daar van mijn kant een beetje sprake van was. :wub:
Het contact kwam niet tot stand. Mede door zijn ‘naam’. Hij was de animator die op dat moment die op de meest bizarre aandacht kreeg van het vrouwelijke geslacht. Ik lag heel de dag bij het zwembad, verscholen achter mijn zonnebril:cool:, hem te bekijken. Nog even heb ik gedacht dat hij misschien helemaal niet op vrouwen viel omdat er van zijn kant totaal geen sprake was van flirten naar deze meiden toe. ![]()
Totdat ik een dag of 3 later een Big Smile met knipoog mocht ontvangen toen ik mijn bordje aan het opscheppen was… Die dag erna vroeg hij me ’s middags of ik ’s avonds mee wilde met de discotour naar Alanya. Ik zou hem die avond antwoord geven. Nee, ik ging niet mee. Het hotel zat vol met Russische uhhh meisjes die allemaal meegingen… En ik was natuurlijk alleen. Ik dan zou meegaan voor hem, maar hij natuurlijk niet alleen voor mij… Ik zag mij al alleen staan in de middle op Alanya tussen het onbekende turkse volk. Ik vertelde hem ’s avonds dat ik niet mee ging. “Ok, thanks…” was zijn antwoord… Op mij kwam het neer alsof deze Mr Oz geen interesse in me had. Waarom had hij anders niet verder gevraagd…?!
Ik, gepikeerd door zijn antwoord, heb ik hem een week lang genegeerd… Op de vragen die hij stelde over of ik meedeed met darten, waterpolo, volleybal etc bedankte ik netjes met : No, thanks… Mijn antwoord kwam niet aan, dacht ik…
Donderdagavond 25 september, avond voor mijn vertrek. Ik was benieuwd hoe de discotheek van het hotel er eigenlijk eruit zag en besloot te gaan kijken… Niks aan! Op het moment dat ik weg wilde kwam hij discotheekje binnen en vroeg waar ik heen ging en of ik hem bleef ontwijken… Eindelijk aan de praat… Goed, lang verhaal kort, anders heeft het verkorten ook geen zin hahaha… Hij vroeg of hij zijn kans had gemist… Mijn antwoord: NO:)… Die nacht op stap geweest… Was geweldig! Hij scheen al vanaf het eerste moment dat hij me zag een oogje op me te hebben, maar omdat ik geen intresse toonde durfde hij niet op me af te stappen. Hij wist diverse dingen over me te vertellen, heel bizar. ’s Ochtends werd ik naast hem wakker… Hij wilde contact houden, wilde me liever niet weg laten gaan… Ik dacht, ik zie het wel… Die dag heb ik hem veel gezien in het hotel. Mijn laatste avond heb ik hem nog gesproken. Helaas konden we niet meer afspreken omdat hij moest voetballen en dat echt niet meer af kon zeggen… Hij vond me geweldig, en zal me, ookal waren we maar 1 avond samen geweest, vreselijk missen…
Nu bijna 9 weken verder bellen en smssen we nog regelmatig. 23 december ga ik naar hem toe voor 12 dagen waar we allebei onwijs naar uit kijken! Zooo spannend! Misschien kan ik wel concluderen dat zijn ‘praatjes’ , want zou vatte ik dat op, toch wel uit zijn hart kwamen. Ik ben niet naïef, ik bekijk alles realistisch, maar waarom zouden deze jongens niet verliefd kunnen worden…?!!
:kus:J.J.