mijn relatie gaat kapot.. hoe wordt het beter..

hey…

jaa we zijn uit elkaar

ik heb tegen mezelf gezegd dat als hij alleen moeite wil doen op de momenten dat het goed gaat maar op de moeilijke momenten ervoor wegloopt

dan verdien ik meer

Ai tantan, wat jammer dat jullie uit elkaar zijn, ondanks het feit dat jou liefde voor hem toch enorm groot was, en zijn liefde voor jou toch ook… ?
Zit vechten voor de relatie er niet meer in dan?
Wat ga je doen met de vakantie die geboekt staat?
Ik wens je veel sterkte toe, moet niet makkelijk zijn… x

tantan wat vervelend… sterkte :frowning:

Wat jammer :frowning: sterkte!!!

Ik wil wel vechten maar hij zegt het werkt niet de afstand is te groot en als ik je zie wil ik je nooit meer loslaten en voor altijd bij je zijn niet zo zoals nu…

de vakantie gaat gewoon door ga samen met mijn ouders… maar ga er met heel dubbel gevoel heen ik spreek hem nog steeds hij zegt telkens… ik weet zeker dat dit beter is voor jou dat je zo gelukkiger bent enzo…

hij zegt ook dat ie nog steeds van me houdt… en dat wie dan ook… dat niemand mij kan vervangen enzo

maarja… wat heb je dr aan NIKS>.

heb heel veel ““gevraagd”” van geef het nog een kans… maar hij blijft zeggen zo ben jij gelukkiger… en ik was dat gister zo zat… dat ik gister heb gezegd… PRIMA>. je hebt helemaal gelijk ik ben nu inderdaad veel gelukkiger… sinds toen geen reactie meer gehad…

ben er erg verdrietig om… probeer hem te vergeten maar het lukt me niet… ik dacht voor het eerst in me leven… DIT IS MIJN MAN…!! voor hem ben ik gemaakt…

Meid dat is echt heel vervelend! :frowning: Ik wens je heel veel sterkte hiermee want dit zal niet makkelijk zijn! Je kan hier altijd je hart luchten!

thanks.!!

eerst wilde hij graag praten als ik bij hem was en dan zouden we verder zien… maar laatst zei die… nee et komt niet meer goed… niet dat ik niet wil maar is beter zo…

ene x stuurt hij ik mis je ik mis je knuffelen enzo… andere moment praat hij over het werkt niet tussen ons etc. ik wordt daar gek van…

Ik geef mezelf hoop dat als we elkaar weer zien dat alles weer goed komt…
Andere moment wil ik mezelf geen valse hoop geven
Dan wil ik weer hem uit me hoofd zetten en als ik straks bij hem ben kunnen denken fuck you… als je mij niet altijd wilt dan helemaal niet maar ik weet nu al

vriendin zij als hij 1 lief ding tegen je zegt ben je om… ik zeg is niet nodig… hij hoeft me alleen maar aan te kijken en ik ben al om

Hij wil dat jij gelukkig bent, maar je bent kapot van verdriet… Hoe verklaard hij dat dan? :kus:

Hey,
dankje wel allemaal.! 11 juli ga ik naar hem toe… ik zie er best wel heel erg tegen op… ik leef nu een beetje met een dubbel gevoel… ene kant wil ik dat het goed komt andere kant denk ik F*ck You…! als jij je niet voor de volledige 4000000000 % in wilt zetten… als ik het niet waard ben om altijd voor te vechten… waarom zou ik je dan nog toe laten in mijn leven…

maar ik weet ook dat als ik daar ben… hij me alleen maar aan hoeft te kijken.
en ik ben weer helemaal van slag…

ik weet op moment niet zo goed wat ik met mijzelf aan moet… ene kant denk ik tan laat het maar… het is goed zo hij wil niet vechten… zoveel struggles die jullie nog te gaan hebben en hij geeft het nu al op…! andere kant denk ik HIJ maakte je echt gelukkig.

een meisje die ik ken werkt daar nu… gister stuurde hij me een foto vanhun samen kijk tanja een oud vriendinnetje van jou van school van vroeger…
ik had dat meisje een berichtje gestuurd… dat als ze nog iets nodig heeft van hier of als dr ouders iets mee willen geven dat ze dan maar even moet zeggen… danneem ik het mee en toen zei ze: “” zo grappig dat die jongen jou ex is… hij praat echt te veel over jou super grappig! hij zei ook dat je ouders kwamen maar ik wist niet dat jij ook zou komen gezellig!

en nu ben ik natuurlijk weer helemaal de weg kwijt…

wat moet ik nou?

Ik wilde even positief nieuws met jullie delen

we zijn weer samen!!! :cheer:

Hey,

Leuk! Hoop voor jou dat het deze keer lukt en jullie samen een mooie toekomst kunnen opbouwen :slight_smile:

heeej meis, ik lees net je verhaal en voel me erg aangesproken tot je verhaal want ik maak deels hetzelfde mee als jij. Momenteel zit ik thuis, werkloos, en woon alleen, dus mijn dagen gaan super super traag vooruit. Mijn vriend werkt ook in de toerisme, maar 's nachts, dus overdag is hij aan het slapen. Hierdoor spreken we elkaar amper. Vaak is hij chagrijnig als hij wakker wordt. Elke dag hoor ik vandaag kom ik online, maar dat haalt hij nooit en overslaapt hij zich. Daardoor word ik vervelend en krijgen we ruzie. Hij zegt dat ik hem moet begrijpen, want hij werkt tenslotte voor ons (ik ga na de zomer een jaar daar wonen). Vaak als ik hem dan eindelijk te pakken krijg aan de tel, hoor ik de woorden “ik ga nu douchen” “ik ben nog aan het slapen” “ik ben aan het eten” enz… dus dat frustreert mij. Vaak zegt hij me ik laat je nog wat weten of ik kom… maar dan wacht en wacht ik… Vaak zeg ik al mijn plannen met vriendinnen op, omdat hij dag ervoor beloofd had online te komen, als hij dan die dag niet online komt, vraagt hij mij “waarom ging je niet naar je vriendin”… ja dan ontplof ik! En dan krijg ik onbegrip. Uiteindelijk praten we ook 3 tot 6 keer aan de telefoon per dag, mist hij mij ontzettend, maar net zoals jij, ik heb meer nodig dat alleen maar dat. Gewoon eens wat begrip van zijn kant. Want ja ok, jouw vriend en mijn vriend werken veel, zijn moe, zijn druk bezig, maar wij hebben exact het omgekeerde “TIJD”! En dat zet helaas een mens aan het denken, komt jaloezie opspelen, verveel je te pletter, en dan gewoon een klein lief gesprekje met hem doet wonderen, je kan het weer aan, maar wat doen wij? ipv het hoofd koel te houden, beginnen we te schreeuwen, boos te worden en hen verwijten aan het hoofd te slingeren! Daar worden zij dan niet blijer om en ja hoor, dan eindigt het gesprek in onbegrip aan beide kanten waardoor je uiteindelijk nog triester bent dan voor het gesprek.

Dit is voor mij reeds mijn 2e zomer dus ik heb het al eens meegemaakt, dus ik kan gelukkig nog wat relativeren. Heb ook begin van het seizoen daar paar maanden gewoond, dus ik weet echt wel hoe moeilijk hij het heeft, hoe moeilijk contact maken is, en geef toe, ze slapen allemaal heel erg graag, haha!

De meiden hier hebben echt wel gelijk hoor, wij willen heel veel aandacht, omdat we net te veel tijd hebben. Vorige zomer werkte ik volop, dus dan was ik al blij dat ik 1 telefoontje had. Er zijn hier meiden waar hun vriend van smorgens tot snachts werkt, en daarna geen kans heeft voor internet, of geen fut meer heeft om te bellen. Helaas zul je nu moeten doorbijten tot dat rotseizoen eindelijk voorbij is. Ga in de winter lekker lang daarheen, en breng dan tijd samen door. Want ook al was je nu daar, job of niet, veel tijd heb je niet samen, en dat brengt echt ook ruzie met zich mee!

Het komt echt allemaal goed! Ik doe net zoals jij en zeg hem vaak hoe trots ik wel niet ben. Af en toe sta ik op mn strepen, en mag hij toch wel eens uit zn bed komen en mij even gedag zeggen, maar ik eis het nu niet meer elke dag, en ben al lang blij dat hij opneemt! Haha! Ga door met jouw leven, want ik durf vaak ook niet genoeg te genieten omdat ik mij schuldig voel dat ik nu hier zit, alle tijd heb, en hij niets van tijd! Maar ik ga me heus niet ongelukkig laten maken uit schuld gevoel, we kunnen er maar het beste van maken en dat is wat telt, want dan worden wij vanzelf happy en praat het ook veel prettiger! Want wie hoort nu niet graag een vrolijk goedlachse stem aan andere kant van de hoorn???