I know, een beetje een crazy gedachte maar het is iets wat ik moet doen, ik ga waarschijnlijk richting scandinavië eerst en erna zie ik wel :chin:
In Scandinavie?! Zonder geld… succes!
Daar is ook een film over! Jeetje hoe heet die ook alweer…
Misschien kom ik er later nog op. Maar het was in ieder geval waargebeurd.
Te voet en destination unknown kan nog wel. Zonder geld wordt moeilijk denk ik. :vak01: Tenzij je alleen gaat liften en couchsurfing wilt doen natuurlijk ![]()
Lees eerst volledig zijn website, dan zal je meer over zijn situati / waarom / doel te weten te komen.
Hij zit niet in zijn beginfase meer.
Veel geluk, en indien je in belgie passeert en een logement zoekt. Laat me dan maar iets weten.
Grz
als het goed heb je het over de film: into the wild
Heftig!!
bedankt voor de reacties, ik had me geabbonneerd hier maar ik heb geen bericht gekregen van nieuwe posts.
Anyways, ahja, ik begrijp wel dat er veel mensen kritisch tegenover staan om te reizen zonder geld(of zelfs alles achterlaten en te gaan), maar ik heb al hier en daar wat adressen in europa waar ik langs zal gaan om een aantal dagen mee te helpen met hun projecten in ruil voor eten en buiten dat valt er meer uit de natuur te halen dan meeste mensen weten.
Into the wild is een mooie film indeed en hoewel veel mensen me vragen of daar me inspiraties vandaan komen, is dat niet zo ![]()
Ik heb me eigen redenen en het is iets wat ik al van plan was voor de film uitkwam, maar ik begrijp wel veel van Christopher Mccandless’s gedachtes.
Ik heb diep respect voor jouw doorzettingsvermogen, moed en kracht.
Heel veel succes en go for it!!
Hoop dat dit jou gaat geven wat je zoekt, je verdient het.