Ronreizen Zonder Geld, Naar ...zeg Het Maar

wie heefd er zin om samen met mij de wereld rond te reizen zonder geld ??, ben nu werkloos en verveel me een beetje vandaar dit goede idee :smiley: ben 17 jaar en zoek iemand die minstens 18 is … m/v maakt niet uit …

B) lijkt me ook geweldig, ben ook 17 jaar en wil school verlaten, heb ook geen geld. Maar het lijkt me een strak plan!

hey guys,
wanneer vertrekken we ik ga wel mee heb toch niks te verliezen en lijkt me wel leuk de wereld zien onderweg een beetje werken enzo.
laat maar weten
groeten tony
martony@zeelandnet.nl

hoi daar,

ik ben een belg van 19 met al enkele ervaringen in afrika en vel e in Europa. laat me eens weten wat je plan is, man, want zo zonder geld rondreizen, daar moet je een krak voor zijn. het idee zelf speerkt me wel aan. maar dan wel buiten europa liefst. laat iets horen.
pieter_theunissen@hotmail.com

Originally posted by P.th@13-01-2004, 16:49:10
** hoi daar,

ik ben een belg van 19 met al enkele ervaringen in afrika en vel e in Europa. laat me eens weten wat je plan is, man, want zo zonder geld rondreizen, daar moet je een krak voor zijn. het idee zelf speerkt me wel aan. maar dan wel buiten europa liefst. laat iets horen.
pieter_theunissen@hotmail.com **

ha aanstaande wereldreizigers!

ik ben 20 jaar, ben eind februari klaar met school, heb geen geld en wil dolgraag weg uit dit kikkerlandje en wat meer zien van de andere Landen!
Dus het lijkt me een leuk en strak plan!

Laat me weten wat de plannen zijn!
(jachtschotel@hotmail.com) :smiley:

ha aanstaande wereldreizigers!

ik ben 20 jaar, ben eind februari klaar met school, heb geen geld en wil dolgraag weg uit dit kikkerlandje en wat meer zien van de andere Landen!
Dus het lijkt me een leuk en strak plan!

Laat me weten wat de plannen zijn!
(jachtschotel@hotmail.com)

hallo heren ik ben een jongen van 20 en ik ben ook vrij om te gaan en staan waar ik wil dus ik ga wel mee. laat maar horen wat de plannen zijn. we kunnen ook een keer afspreken met een paar. groeten…

harm_w@hotmail.com

Hey,

Jullie hebben zeker The Trip gezien op MTV?
Moet zeggen dat het een geweldig idee is maar je moet wel wat cash hebben om op terug te vallen als het wat minder gaat. Daarentegen ben ik wel zeer geinteresseerd.
Ik ben een 22-jarige werkzoekende jongen uit Zuid-Limburg.
Laat maar weten wat de exacte plannen zijn en welke landen jullie aan willen doen.

Groet… Daniel

en wat als ik nou bijna 17 ben :S
groetjes margo

hee

ik ben een jonge van 19 jaar heb een baan… maar ik zit er echt vanaf mn 15e al mee inmn hoofd, zoeits is gewoon een droom en het lijkt me echt tof ik zou er alles voor aan de kant zetten

hou me op de hoogte wat de plannen zijn

mvg

nigel

DE MAX!!!Reeds plannen???ben zelf 28jaar maar voel mij nog altijd 20 :slight_smile:
let me know…grtzz

Ik vraag me af hoeveel het daadwerkelijk gedaan hebben, volgens mij geen 1.

Zelf ben ik 3 maanden weg geweest en weer terug voor omstandigheden maar hoewel het een hele ervaring is en is niet mooier dan in je gedachte.

Hoe ga je aan water komen, hoeveel km wil je per dag afleggen, wat ga je meenemen etc etc heel veel dingen waar de tieners niet echt bij nadenken.

Ik ben nu 30 maar ik word nog steeds gek in dit land en grote kans dat ik over een tijd me spullen weer pak en vertrek door europa voor onbeperkte tijd :wink:

Gr

Kai

Ik ben 18 jaar, en het lijkt me heerlijk om te vertrekken.
Je verdient zo ontzettend weinig op deze leeftijd, dat het jaren duurt wil je eindelijk een aardig bedrag bij elkaar hebben om te reizen.
Ik vind het echt een heel leuk plan. Zeker als we met meerdere zouden gaan.

Als er plannen worden gemaakt, word ik graag op de hoogte gehouden!

astridvanzwienen@hotmail.com

Ook ik ben 18, bijna 19 en sta echt te springen om te gaan. let me know…

Ik weet niet of iemand het nog van plan is, maar ik wil dit echt heel graag doen.
Ik ben een meisje van 19 en ik wil de wereld, maar ook mezelf ontdekken

Zint eer ge begint! Hoe denken jullie aan werk te komen zonder werk vergunningen? Gaat ge nie lukken… Enigste die beetje reëel is is forum bezoeker kai. Dromen is mooi…ben zelf ook van ‘gewoon doen’…maar enige voorbereiding is vaak niet slecht.

Voorbeeld:
mr. Wildguy op dit forum met zijne goede bedoelingen om naar de jungle of welke harsh environment te willen gaan verhuizen…maar met 0 zero survival ervaring…alleen ‘wannabie’ survival programma kijken op Discovery…zint eer ge begint!

Zoals eerder gezegt ‘mooie plannen’ maar denk even reëel na svp. Reizen zonder geld?? Suc 6

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=127566

kijk eens op deze link!

He daar reizigers,
Ik ben 35 jaar en ik ga niet mee, maar ik vind het wel een briljant plan reizen zonder geld, haha. Dat ik daar vroeger nooit op ben gekomen. Ik ging destijds naar Australie, daar is het hele jaar rond werk op de boederijen. Kijk maar op harvest trail.com moet je wel eerst ff sparen voor een ticket en je moet aantoonbaar een redelijk zootje geld op de rekening hebben, maar dan kom je daar makkelijk aan de slag tot je 30 ste krijg je vrij makkelijk een arbeidsvisum. Ik deed daar mooie reiservaring op ik vond het een geweldig land en ik kon wat sparen om later Azie in te gaan.
Wat je ook doet travel hard and have fun!
groeten Marcel