Hallo,
Ik ben ben 16 jaar oude nederlandse jongen.
Ik ben zoals de titel al aangeeft van plan om rond augustus of begin september van 2017 op wereldreis willen vertrekken.
Tegen die tijd zal ik 18 zijn en klaar met school,
augustus 2017 is nog meer dan 500 dagen maar ik wil hier al zo vroeg mogelijk mee beginnen om elkaar wat beter te leren kennen enz.
Ik wil met een partner backpacken, dus niet met een auto, fiets of wat dan ook, gwn lekker te voet de wereld verkennen.
Slapen zullen we veel in tenten moeten doen aangezien twee jaar lang iedere avond in een hotel verblijven zeer duur wordt.
Waarom ik dit wil doen?
Ik heb oude mensen zien leven: klagen over geld werk,buitenlanders enz.
Ze zijn oud en hebben naar mijn mening hun hele leven vergooid met 40 uren per week te werken om dan toch in een klein huis met een fordje voor de deur te zitten klagen over wat ze nog zouden doen als ze nog jong waren.
Ik ben gewoon niet van plan om zo te eindigen,
Als je je leven geen betekenis geeft buiten geld verdienen om een smartphone of auto te kopen waarom leef je dan?
Ik ben altijd al avontuurlijk ingesteld geweest en ben er zeker van dat ik dit ga doen, Ik werk nu op 3 plaatsen om de reis te kunnen financieren (vakantiejobs: ober enz.) en aan dit tempo zal ik ruimschoots genoeg hebben om 2 jaar op reis te gaan,
De bestemming waar ik heen wil kan nog met mijn partner afgesproken worden,
ik zat te denken aan Zuid Amerika of Australië maar sta ook nog open voor andere suggesties.
Denk jij dat je de Man/Vrouw bent om deze gewaagde maar epische reis mee te maken beantwoord dan gerust deze post,
M.V…G.
Een avontuurlijke jongeling ![]()