Wie gaat er mee de wereld rond? (voor onbepaalde tijd)

Wil je net als mij de wereld zien maar ben wil je niet alleen? Lees dan dit bericht en misschien reizen wij dan binnenkort samen de wereld rond!

Ik ben een jongen van 21 jaar oud die voor een onbepaalde tijd de wereld wil ontdekken. Ik ben van mening dat je hiervoor geen honderdduizenden euro’s nodig of een enorm plan waarbij je elke dag van de maand heb uitgestippeld. Met een kleine camper of gewoon per trein/bus/ander vervoer de wereld rond en op de route zelf werk zoeken om geld te verdienen, dat is wat ik wil! (natuurlijk zijn een paar euro’s voor onderweg wel erg handig;)).

Voel je net als ik de drang om de wereld te zien maar wil je niet alleen?

Ben jij ook net als ik:
Een gezellig gesprekspartner (geen gesloten boek en kan over alles praten)
Open minded maar toch nuchter (gewoon een normaal persoon)
Altijd vrolijk (lekker extravert)
Goede prater maar geen zeikerd (dat je kan zeggen wat je dwars zit zonder elke dag te mekkeren)

Dan ben jij de ideale reispartner voor mij en kan ik niet wachten om met jou de wereld rond te reizen!

Denk niet langer na en:
Whatsapp/sms of email me dan (bellen kan maar omdat ik altijd druk bezig ben neem ik niet snel op)! Zodat wij samen binnenkort de wereld kunnen rondreizen.

Contactgegevens kan met uitwisselen via PB. De ervaring leert dat telefoonnummers nogal wat vervelende berichten opleveren. Mailadressen zijn zo ie zo niet toegestaan.

(ik heb gekozen voor deze communicatie omdat ik niet zo snel op de pc te vinden ben. Me telefoon heb ik wel altijd bij me en daar ontvang ik ook mijn Email op)

Carpe Diem!

Hee jongen van 21
Ik wil ook heel graag de wereld rond gaan en dingen ontdekken zelf ben ik ook al bezig voor berijdingen voor een wereld reis Ik wil ook veel dingen ontdekken en zien nieuwe mensen leren kennen en met iemand die dan ook het zelfde gaat doen en die ook alleen is lijkt me hartstikke leuk . Ik hoop dat je antwoord terug geeft mijn mail aders : Natasja_mallorca@hotmail.com

Via Wereldwijzer app

Hey jongen,

Een leuk aanbod hoor ik heb al 1,5 jaar lang vanalles voorbereid en vertrek deze December voor mijn rondreis.
Ik ga met mijn Jeep Wrangler op reis voor 2 jaar (verlenging zeker mogelijk). Grote deels is er van alles al geregeld en gedaan.

Ik vertrek van uit Nederland en ga eerst naar Zuid-Afrika vanwaar ik de boot pak naar Australië om vervolgens de boot te pakken naar Vietnam en vandaar terug naar Nederland.

Mijn reis grofweg.

• München
  • Budapest
  • Belgadro
  • Athene
  • Alexanderie
  • Hugharda
  • Mombasa
  • Mbeya
  • Lusaka
  • Bulguayo
  • Johannesburg
  • Kaapstad
  • Darwin
  • Alice springs-
  • Sydney
    vanaf dan weet ik nog niet de exacte route maar denk zo, Vietnam (Ho Chi minstad) - loas - china - Nepal - India - Pakistan of China - Rusland - Georgie - Turkije en terug.

En heb nog eventueel plaats voor heel de reis.